واکنش ایران به سفر نتانیاهو به عمان ؛

بهرام قاسمی: کشورهای منطقه فضای تحرک به رژیم صهیونیستی ندهند

بهرام قاسمی: کشورهای منطقه فضای تحرک به رژیم صهیونیستی ندهند
جمعه 4 آبان 1397 - 22:04

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: از نظر ما كشورهای اسلامی منطقه نبايد تحت فشار كاخ سفيد به رژيم غاصب صهيونيستی فضای تحرک برای ايجاد مصائب و مشكلات جديد در منطقه دهند.

العالم- ایران/ سیاسی 

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران پيرامون سفر نخست وزير رژيم اشغالگر صيهونيستی به عمان ضمن انتقاد از اين سفر گفت: از نظر ما كشورهای اسلامی منطقه نبايد تحت فشار كاخ سفيد به رژيم غاصب صهيونيستی فضای تحرک برای ايجاد مصائب و مشكلات جديد در منطقه دهند. بی شک اين رژيم در پی ايجاد اختلاف میان كشورهای مسلمان و سر پوش نهادن بر ۷۰ سال غصب و تجاوز و كشتار مردم مظلوم فلسطين است.
 
سخنگوی وزارت خارجه همچنین اظهار داشت: به نظر می رسد از آغاز دوران رياست جمهوری آقای ترامپ لابی صهيونيستی در كاخ سفيد و دولت آمريكا بيش از پيش در جهت منافع غير مشروع رژيم صهيونيستی و فشار بر کشورهای اسلامی برای عادی سازی مناسبات ديپلماتيک با غاصبان قبله اول مسلمین فعال شده اند.

قاسمی خاطر نشان کرد: تاريخ و تجربه نشان می دهد عقب نشينی و تن دادن به خواسته های نامشروع آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستی، آنها را برای فشار و پيشروی بیشتر در منطقه و ناديده گرفتن حقوق مسلم و بحق ملت فلسطين جسورتر می كند.

پربیننده ترین خبرها