حماس عادی سازی روابط با اشغالگران را محکوم کرد

حماس عادی سازی روابط با اشغالگران را محکوم کرد
شنبه 5 آبان 1397 - 03:38

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد شنبه طی بیانیه ای میزبانی کشورهای عربی از مقام های سیاسی و هیات های ورزشی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

 

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حماس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در هر سطحی مخالف است.

در بیانیه حماس آمده است: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پیامدهای خطرناکی بر مردم فلسطین و حقوق تاریخی آن ها و نیز بر وحدت و یکپارچگی امت اسلامی خواهد داشت.

حماس افزوده است: تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به ویژه در سایه افزایش جنایت های اشغالگران و نقض همه روزه حقوق مردم فلسطین و تلاش برای یهودی سازی قدس و گسترش شهرک سازی ها در کرانه باختری و تداوم محاصره غزه غیرقابل قبول است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین برقراری روابط با رژیم صهیونیستی به مثابه تشویق دشمن صهیونیستی بر ادامه جنایت هایشان علیه مردم فلسطین و خنجر از پشت عنوان کرد.

در ادامه بیانیه آمده است: حماس به شدت سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عمان را محکوم می کند.

جنبش حماس در پایان بر لزوم حمایت از مردم فلسطین و تداوم سیاست تحریم و منزوی کردن رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای دوست و برادر تاکید کرد.

پیش تر نیز جنبش آزادیبخش میهنی فلسطین (فتح) میزبانی امارات متحده عربی و قطر از ورزشکاران رژیم صهیونیستی را محکوم کرده بود.

'میری رگو' وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی در اقدامی تحریک آمیز علیه مردم فلسطین و دیگر اعراب، صبح جمعه برای شرکت در مراسم مسابقه سالانه جودو وارد ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی شد.

هیات ورزشی رژیم صهیونیستی متشکل از 11 ورزشکار و مربی پس از اخذ ویزا برای اولین بار به نام اسرائیل وارد ابوظبی شد.

روز جمعه 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز با مقام های عمان در مسقط دیدار کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها