۴ کشته در حمله داعش به شهرک «الفقهاء» در جنوب لیبی

۴ کشته در حمله داعش به شهرک «الفقهاء» در جنوب لیبی
دوشنبه 7 آبان 1397 - 10:40

رسانه‌های لیبی از حمله بامداد امروز عناصر داعش به یک ایست پلیس در شهرک الفقهاء واقع در جنوب این کشور و ربایش تعدادی از نیروهای پلیس خبر دادند.

العالم- لیبی 

برخی منابع امنیتی لیبی گزارش دادند که شهرک الفقهاء بامداد امروز دوشنبه هدف هجوم یک گروه افراطی وابسته به داعش و ربایش تعدادی از نیروهای پلیس قرار گرفت.

این منابع گفتند که مرکز پلیس منطقه الفقهاء بامداد امروز دوشنبه هدف حمله عناصر وابسته به داعش قرار گرفت و این عناصر از سمت صحراء به این مرکز حمله کردند.

مرکز پلیس مذکور وابسته به وزارت کشور دولت وفاق ملی است.

روزنامه «المرصد» لیبی با انتشار این خبر در وب سایت خود نوشت که افراد مسلح در جستجوی نظامیان و نیروهای امنیتی به منازل برخی از شهروندان یورش بردند.

شهرک الفقهاء در منطقه دورافتاده در جنوب منطقه الجفره واقع شده و یکی از پنج منطقه نزدیک رشته‌ کوه‌های الهروج در جاده منتهی به جنوب غربی و منطقه براک و شهر سبها است.

این حمله عناصر داعش در حالی است که یک هفته قبل نیروهای ارتش لیبی یکی از فرماندهان داعش به نام «جمعه القرقعی» را در نزدیکی این منطقه دستگیر کردند.

شورای محلی منطقه الجفره لیبی نیز امروز اعلام کرد که در حمله عناصر داعش به منطقه الفقهاء چهار نفر از جمله پسر شهردار این منطقه کشته شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها