نشست فوق العاده الحشد الشعبی برای تهیه طرح های امنیتی در مرز سوریه

نشست فوق العاده الحشد الشعبی برای تهیه طرح های امنیتی در مرز سوریه
دوشنبه 7 آبان 1397 - 19:06

فرماندهان تیپ های امنیتی و مسئولان الحشد الشعبی امروز دوشنبه برای تهیه طرح های امنیتی به منظور مقابله با هرگونه وضعیت فوق العاده در مرزهای سوریه یک نشست فوق العاده برگزار کردند.

العالم . باخبرنگاران

عبد محمد الخیکانی مدیر عملیات محوری الحشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) اظهار داشت: با توجه به شرایط اخیر در نوار مرزی با سوریه و افتادن برخی مناطق سوریه ای به دست داعش و نیز تحرکات دشمن، یک نشست فوق العاده برای رایزنی میان سران الحشد الشعبی و فرماندهان تیپ های امنیتی برگزار شد. نتایج نشست بسیار خوب بود و روحیه نیروها بسیار بالا بود و همگی برای هرگونه وضعیت فوق العاده آماده بودند.

وی افزود: برای مقابله با هرگونه وضعیت فوق العاده در سوریه طرح های امنیتی تهیه و تدوین شد. نوار مرزی عراق و سوریه پیشتر ایمن نبود و زمانی که برخی مناطق آن تامین شد برخی پایگاه های تروریستی وجود داشت که در یک عملیات امنیتی ویژه به طور کامل این پایگاه ها منهدم شدند و از گذرگاه ربیعه تا التنف با یک هماهنگی عالی تامین امنیت شدند.

الخیکانی با متهم کردن امریکا به تلاش برای گشودن مرزها به روی داعش و اعمال فشار در همین راستا، خاطرنشان کرد که رسانه های رقیب در اعلام تعداد نیروهای دشمن و توانمندی های آن اغراق می کنند این در حالی است که آنها از ترس مقابله و درگیری در غرب سوریه پا به فرار گذاشتند. 

پربیننده ترین خبرها