ایهود باراک:

دیدار مقام های اسرائیلی از کشورهای عربی موضوع تازه ای نیست/ مساله واقعی منافع مشترک ما با برخی کشورهای عربی برای مواجهه با ایران است

دیدار مقام های اسرائیلی از کشورهای عربی موضوع تازه ای نیست/ مساله واقعی منافع مشترک ما با برخی کشورهای عربی برای مواجهه با ایران است
سه شنبه 8 آبان 1397 - 07:18

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در واکنش به دیدار مقام های صهیونیستی با برخی مقام های کشورهای عربی منطقه گفت: این دیدارها موضوع تازه ای نیست و زمانی که من وزیر خارجه بودم با برخی از مقام های عربی دیدار داشتم.

العالم _ فلسطین اشغالی

ایهود باراک که با شبکه 13 رژیم صهیونیستی مصاحبه کرده در واکنش به سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عمان گفت: زمانی که وزیر خارجه بودم با یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان دیدار داشتم. در نیویورک نیز در ویلای ویژه قطری ها و امارتی ها میهمان آن ها بودم.

وی افزود: شیمون پرز رئیس اسبق نیز به عمان سفر کرده بود و به صورت علنی با مقام های عمانی دیدار کرد و نیازی هم به پنهان کردن چیزی نبود و هیچ چیز مخفیانه ای هم وجود نداشت.

آخرین بار در سال 1996 «شیمون پرز» نخست وزیر آن زمان رژیم صهیونسیتی به عنوان یک مقام صهیونیستی برای گشایش نمایندگی بازرگانی به عمان و قطر سفر کرده بود.

باراک اضافه کرد: موضوع جدید روی نداده است. مساله واقعی که امروز باید انجام بدهیم مربوط می شود به منافع مشترک ما با سعودی ها ، کشورهای خلیج فارس ، مصر و اردن برای مواجهه با ایران.

'میری رگو' وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی در اقدامی تحریک آمیز علیه مردم فلسطین و دیگر اعراب، جمعه گذشته برای شرکت در مراسم مسابقه سالانه جودو وارد ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی شد. 

هیات ورزشی رژیم صهیونیستی متشکل از 11 ورزشکار و مربی پس از اخذ ویزا برای اولین بار به نام اسرائیل وارد ابوظبی شد.

روز جمعه همچنین 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مقام های عمان در مسقط دیدار کرد. 

سفر مقام های صهیونیستی به کشورهای عربی منطقه با واکنش تند کشورهای اسلامی مواجه شده است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها