دومین وزیر صهیونیست به امارات سفر کرد

دومین وزیر صهیونیست به امارات سفر کرد
سه شنبه 8 آبان 1397 - 16:14

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی با حضور در کنفرانس «نمایندگان اتحاد بین‌المللی مخابرات» در دبی، به سخنرانی پرداخت.

العالم- فلسطین اشغالی 

 پس از سفر روز جمعه گذشته «میری رِگِو» وزیر ورزش رژیم صهیونیستی به امارات به عنوان نخستین سفر یک وزیر صهیونیست به این کشور، امروز نیز «ایوب قرا» وزیر ارتباطات رژیم اسرائیل وارد دبی شد.

به گزارش شبکه المنار، «ایوب قرا» که برای شرکت در کنفرانس «نمایندگان اتحادیه بین‌المللی مخابرات» به دبی رفته است، به زبان عربی به سخنرانی پرداخت.

او که منتسب به حزب لیکود، به رهبری «بنیامین نتانیاهو» است در سخنان خود مدعی شد: «اولویت اساسی اسرائیل تلاش برای صلح است»!

این وزیر صهیونیست همچنین توسعه روابط اقتصادی و همکاری‌های علمی با کشورها را مسیر رسیدن به «صلح» دانست.

 «میری رِگِو» وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی نیز که هنوز در امارات به سر می‌برد؛ روز گذشته تصاویر حضور خود در مسجد «شیخ زاید» در ابوظبی را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد.

روز یکشنبه به هنگام حضور وی در مسابقات جهانی جودو در ابوظبی، برای اولین بار در جهان اسلام، سرود به اصطلاح ملی این رژیم در جریان مسابقات پخش و پرچم آن نیز برافراشته شد.

همکاری امنیتی بین امارات و رژیم صهیونیستی گسترش یافته است و در همین ارتباط اخیرا روزنامه «نیویورک تایمز» در خبری فاش کرد که امارات از بیش از یک سال قبل از برنامه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی برای نفوذ به تلفن همراه برخی حاکمان عربی از جمله «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر استفاده کرده است.  

فارس 

پربیننده ترین خبرها