وزیر صهیونیست: ترامپ بهترین دوست تل‌آویو است

وزیر صهیونیست: ترامپ بهترین دوست تل‌آویو است
پنج‌شنبه 10 آبان 1397 - 11:10

یک وزیر صهیونیست در ستایش تمام عیار از «دونالد ترامپ»، او را بزرگترین دوست و حامی تل‌آویو توصیف کرد که با بزرگ‌ترین دشمن رژیم صهیونیستی یعنی ایران در حال مبارزه است.

العالم - فلسطین اشغالی

وزیر امور مهاجران رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب با دفاع از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و رد انتقادها از وی، پیرامون حمله اخیر تروریستی در «پیتسبورگ» ، ترامپ را بزرگ‌ترین دوست تل‌آویو و یهودیان خطاب کرد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «نیوز مکس» «نفتالی بنیت» وزیر امور مهاجران (رژیم ) اسرائیل در گفت‌وگو با شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت: «رئیس جمهور آمریکا سفارتخانه را به  اورشلیم (بیت المقدس) انتقال داد و در حال نبرد با بزرگ‌ترین دشمن اسرائیل و رژیم بسیار بد ایران است، بنابراین ترامپ ضد یهود نیست».

 وی در ادامه با اشاره به انتقادها از ترامپ در زمینه حادثه تروریستی در پیتسبورگ که منجر به کشته شدن یازده نفر و جراحت چند تن دیگر شد، افزود: «فکر می‌کنم نباید این جریان را به مسئله حزبی مبدل کنیم».

وی در ادامه با دفاع تمام عیار از واکنش‌های ترامپ به حادثه تروریستی در پیتسبورگ و عدم  دخیل بودن ماجرای انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس اشغالی در شکل گرفتن حادثه پیتسبورگ افزود که مقصر شناختن ترامپ در  این ماجرا «ناعادلانه» و «کاملا غلط »است.

نفتالی بنیت با ستایش  از حمایت‌های ترامپ از تل آویو گفت: «رئیس جمهور ترامپ،دوست بزرگ اسرائیل است. خانواده او یهودی است. تا جایی که به خاطر می‌آورم او به خاطر  انجام قدرتمندترین سخنرانی‌ها معروف شد. او گفته بود آن‌هایی که در پی نابودی اسرائیل هستند را از بین خواهد برد.»

وی در خاتمه با ادعای تلاش‌های ایران در کشتن یهودیان در سراسر جهان و ایجاد گروه‌های خرابکاری گفت: «با وجود دونالد ترامپ، احساس می‌کنیم او در پی کمک و دفاع از ما است.»

پربیننده ترین خبرها