هیأت مذاکره کنندۀ انصار الله: آمریکا درپی توقف جنگ در یمن نیست

هیأت مذاکره کنندۀ انصار الله: آمریکا درپی توقف جنگ در یمن نیست
پنج‌شنبه 10 آبان 1397 - 19:23

هیأت مذاکره کنندۀ جنبش انصار الله اعلام کرد که درخواست های آمریکا برای پایان دادن به جنگ یمن پوچ و پوشالی است.

العالم - یمن 

محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کنندۀ ملی یمن گفت: هنگامی که آمریکا خواستار توقف جنگ در یمن می شود، در واقع خودش را به دست کشیدن از این جنگ دعوت می کند.

عبدالسلام گفت: اگر آمریکا واقعاً مصمم به پایان دادن به جنگ یمن است، باید اقدامات اطمینان بخش انجام دهد و از کسانی که این جنگ بیهوده را به راه انداخته اند، حمایت سیاسی نکند.

عبدالسلام افزود: آمریکا باید هر چه زودتر به پشتیبانی لجستیکی و اطلاعاتی خود از جنگ افروزان در یمن پایان دهد و قراردادهای تسلیحاتی را که با عاملان این جنگ منعقد کرده است، لغو کند تا نشان بدهد که واقعاً خواستار توقف جنگ است.

رئیس هیأت مذاکره کنندۀ ملی یمن افزود: آنچه ما می بینیم، نشان نمی دهد که طرف های مقابل برای برقراری صلح واقعی و حل مشکلات ملت یمن تلاش می کنند.

عبدالسلام اعلام کرد: متحدان آمریکا (ائتلاف عربستانی تجاوز به یمن) همچون گذشته خود را برای جنگ افروزی آماده می کنند که این امر نشان می دهد آنها در غرب یمن و مناطق دیگر این کشور دست به حملات جدیدی خواهند زد.  

عبدالسلام افزود: ملت یمن و ارتش و کمیته های مردمی آمادۀ مقابله و مبارزه با هر اقدام خصمانه ای است.  

رئیس هیأت مذاکره کنندۀ ملی یمن اعلام کرد: ما از هر طرح و پیشنهاد واقعی و کارساز استقبال می کنیم ولی طرح های بیهوده را که فقط جنبه تبلیغاتی دارد، نمی پذیریم.

پربیننده ترین خبرها