وزیر اطلاعات: دسیسه آمریکایی ها سرنوشتی جز رسوایی نخواهد داشت

وزیر اطلاعات: دسیسه آمریکایی ها سرنوشتی جز رسوایی نخواهد داشت
يکشنبه 13 آبان 1397 - 15:00

وزیر اطلاعات در پیامی 13 آبان را یادآور درایت و تدابیر آگاهی بخش و دوراندیشانه امام خمینی (ره) به منظور رسوایی و برملا کردن توطئه های شیطان بزرگ،آمریکای جنایتکار دانست و تاکید کرد: دسیسه آمریکایی ها همچون توطئه های قبل سرنوشتی جز شکست، رسوایی و سرافکندگی آنها نخواهد داشت.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

در پیام حجت الاسلام و المسلمین «سید محمود علوی» آمده است: اینک در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جهانیان اذعان کرده اند که انقلاب به درجه ای از بلوغ و توانایی رسیده که یک تنه ابهت پوشالی استکبار را فرو ریخته و ملت های مظلوم و تحت ستم را به حرکت های آزادی خواهانه رهنمون می گرداند، تا آنجا که خیزش ها و جنبش های اسلامی یکی پس از دیگری با الهام از این اقدام قهرمانانه به هماوردی و استکبار ستیزی بپا خیزند و با بهره مندی از اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی بیداری ملت های اسلامی را رقم بزنند.
وزیر اطلاعات در ادامه این پیام تصریح کرد: اینک مفتخریم که در سایه سار تدابیر خردمندانه رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) توانسته ایم موازنه های سست بنیان شیطان بزرگ را درهم ریخته و تعریفی نوین با تکیه بر ارزش های والای اسلامی به منصه ظهور بگذاریم.
علوی خاطرنشان کرد: امسال در شرایطی این روز تاریخی را گرامی می داریم که آمریکای سلطه گر با تمام توان شیطانی و با بهره مندی از اعوان و انصار بی هویت و مزدور منطقه ای خود، این روز تاریخی را بعنوان آغاز تحمیل دور جدید تحریم های غیر انسانی و غیر حقوقی قرار داده و با گستاخی و بی شرمی هر چه تمام تر کمر همت بر شکست این نظام الهی و کینه توزی با مردم همیشه در صحنه بسته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، وی در این پیام تصریح کرد: نظامی که به مدت چهار دهه با اتکا بر خداوند قادر متعال، رهبری دوراندیش و حمایت بی دریغ ملت قهرمان ایران اسلامی، مقابل گردن گشی ها و زیاده خواهی ها، همچون کوهی سترگ، محکم و مقاوم ایستاده و یقیناً این دسیسه نیز همچون توطئه های قبل سرنوشتی جز شکست، رسوایی و سرافکندگی برای دشمنان کینه توز در پی نخواهد داشت.
وزیر اطلاعات با گرامیداشت روز 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالگرد تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و روز دانش آموز را ارج نهاد.

پربیننده ترین خبرها