عاروتص شوع خبر داد؛

برگزاری رزمایش‌های بزرگ هوایی رژیم صهیونیستی

برگزاری رزمایش‌های بزرگ هوایی رژیم صهیونیستی
يکشنبه 13 آبان 1397 - 23:00

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری دو رزمایش بزرگ با مشارکت برخی کشورهای خارجی برای مواجهه با تهدیدهای پیشرفته و ادعای حفظ برتری هوایی در منطقه خبر داد.

العالم _ فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از برگزاری دو رزمایش بزرگ هوایی خبر داد.

 به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» سخنگوی ارتش (رژیم) اسرائیل یکشنبه بعداظهر گفت که این رزمایش‌ها با نام‌های «اسکای انجلز » و «بلو اند وایت فلگ» به مدت دو هفته از امروز یکشنبه تا 14 نوامبر (24 آبان) طول می‌کشد.

 مقام‌های صهیونیستی گفته‌اند که با برگزاری این دو رزمایش تردد هوایی قابل توجه در مرکز و جنوب سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌شود.

بر این اساس، در رزمایش اسکای انجلز ، یگان‌هایی از نیروی هوایی، زمینی و 6 یگان از نیروی هوایی کشورهای خارجی انواع عملیات نجات را تمرین می‌کنند. رزمایش بلو اند وایتفلگ نیز تنها با مشارکت نیروی هوایی ارتش صهیونیستی برگزار می‌شود و هدف حفظ برتری راهبردی نیروی هوای رژیم صهیونیستی در منطقه عنوان شده است.

 یک سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل در این زمینه گفت که رزمایش بین‌المللی اسکای انجلز در نوع خود بزرگترین تمرین نظامی است که برگزار می‌شود و در ‌آن نیروهایی از آمریکا، ایتالیا، کرواسی، جمهوری چک، کانادا و هلند حاضرند.

 سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره اهداف برگزاری رزمایش انحصاری نیروی هوایی این رژیم گفت: «رزمایش بلو اند وایت فلگ یک تمرین هوایی بزرگ برای نیروی هوایی است و شبیه سازی عملیات در صورت مواجهه با تهدیدهای پیشرفته  و همکاری بین یگان‌های مختلف نیروی هوایی برای حفظ برتری هوایی در سطح منطقه  در تمرین می‌شود. حین برگزاری این رزمایش تردد  هوایی قابل توجه در قلمروی هوایی جنوب اسرائیل را شاهد خواهیم بود.»

منابع صهیونیستی  روز گذشته از شرکت برخی از جنگنده‌های این رژیم در رزمایش بین‌المللی در اوکراین و تمرین راه‌های گریز از سامانه‌های دفاع موشکی «اس-300» و «اس-400» خبر دادند.

فارس

پربیننده ترین خبرها