توقف استقلال در برابر ماشین سازی

توقف استقلال در برابر ماشین سازی
دوشنبه 14 آبان 1397 - 18:36

تیم فوتبال استقلال تهران که روزهای سختی را در لیگ برتر پشت سر می گذارد، برابر ماشین سازی در تبریز با تساوی بدون گل متوقف شد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

استقلال تیم پر حاشیه و ناکام این روزهای فوتبال ایران، پس از دو شکست پشت سرهم در لیگ برتر و جام حذفی در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز میهمان ماشین سازی بود.

استقلا در نیمه اول به جز موقعیتی که مهدی قائدی به دست آورد و به دستان فرناندو دخسوس دروازه بان ماشین سازی کوبید، کاری از پیش نبردند، از طرف دیگر شاگردان رضا مهاجری بیشتر صاحب توپ و میدان بودند.
علی کریمی هافبک دفاعی استقلال مهم ترین اتفاق نیمه اول را رقم زد و به دلیل آسیب دیدگی تعویض و جای خود را به رضا آذری داد.

در نیمه دوم نیز استقلال نمایش درخوری ارائه نداد. شاگردان وینفرد شفر  با اشتباهات خود توپ های زیادی را به حریف هدیه دادند. 
در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت تا سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز باشد. استقلال با این تساوی از 11 دیدار خود، 15 امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفته است. ماشین سازی نیز با این تساوی خانگی از همین تعداد بازی صاحب 11 امتیاز است و در رده یازدهم جدول قرار گرفته است.
قضاوت این دیدار را وحید کاظمی برعهده داشت و محمدرضا منصوری و محسن سلطانی کمک های وی بودند.
ترکیب استقلال 
سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور،فرشاد محمدی مهر، فرشید باقری،علی کریمی (37-رضا آذری)، طارق همام، اللهیار صیادمنش(84-میثم تیموری )، مهدی قائدی (45- جابر انصاری ) و مرتضی تبریزی
سرمربی استقلال : وینفرد شفر 
ترکیب ماشین سازی تبریز
فرناندو دخسوس، احمد موسوی، محمد اهل شاخه، محمد حسین کنعانی زادگان، عزیز معبودی، سیدمحمد خرم الحسینی (72- اسماعیل فرهادی )، توحید غلامی، سعید مهری، مسیح زاهدی، فرید کریمی و رضا خالقی فر
سرمربی ماشین سازی تبریز رضا مهاجری

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها