رسوایی بزرگ شبکه اماراتی "دبی" + فیلم

سه شنبه 15 آبان 1397 - 14:56

رسانه های اماراتی و سعودی می کوشند با نادیده گرفتن حجم انبوهی از اسناد دیداری و شنیداری مربوط به پیروزی رزمندگان یمنی و با سرپوش گذاشتن بر شکست سنگین ارتش سعودی در مقابل رزمندگان یمنی در جبهه های آنسوی مرزها طی سه سال گذشته، پیروزی های خیالی برای متجاوزان بسازند؛ برای این منظور اقدام به سرقت یکی از صحنه های عملیات فرود چترباز در ترکیه و انتساب آن به مزدوران سعودی در جبل مران در استان صعده کرده اند.

العالم - یمن

در این راستا شبکه "دبی" در بخش خبری خود، با پخش یک ویدیوی قدیمی مدعی شده است که این ویدیو مربوط ارتفاعات مران در استان صعده است در حالی که شواهد ثابت می کند که این ویدیو مربوط به عملیات فرود چترباز در مناطق کردنشین ترکیه است.

رسانه های وابسته به ائتلاف متجاوز و مزدوران آن به منظور ساختن پیروزی های خیالی و دروغین برای متجاوزان و سرپوش گذاشتن شکست های سنگین آنها در محورهای مختلف داخلی در عمق خاک عربستان پس از حمله به جبهه ساحل غربی و جبهه های مرزی، مدعی شده اند که مزدوران سعودی اقدام به عملیات فرود چترباز در ارتفاعات مران کرده اند.

در همین راستا و واکنش به پحش این ویدیو، محمد عبد السلام، سخنگوی رسمی انصار الله گفت: دیروز رسانه های وابسته به دشمن شکست خورده اقدام به ساخت و پرداخت پیروزی های خیالی کردند. من دیروز گفتم که این اقدام، یک نمایش مسخره دیگری از سوی رسانه های دروغ پرداز و توهم زده است و امروز ثابت شد که این نمایش رسوایی بزرگ و کثیف دیگری است زیرا این ویدیو مربوط به کشور دیگری است.

پربیننده ترین خبرها