وزارت کشور یمن: حملات امنیتی در شرعب السلام در تعز موفقیت آمیز بود

وزارت کشور یمن: حملات امنیتی در شرعب السلام در تعز موفقیت آمیز بود
سه شنبه 15 آبان 1397 - 19:30

وزارت کشور یمنی از موفقیت حملات امنیتی در شهر شرعب السلام در تعز خبر داد و جزییات شکست گروهک تروریستی مرتبط با ائتلاف سعودی را مطرح کرد.

العالم - باخبرنگاران

حملات نیروهای امنیتی و کمیته های مردمی در شهر شرعب السلام در استان تعز به بازداشت 11 نفر از افراد تحت تعقیب انجامید؛ این افراد وابسته به یک گروهک جنایتکار مرتبط با ائتلاف سعودی هستند که ریاست آن به عهده ابوعبدالله المصری، دارای تابعیت مصری و وابسته به گروه القاعده، است.

دیگر اعضای این گروهک به کوه الوکیل فرار کردند پس از انکه تعدادی از آنها در منطقه الامجود واقع در میان استان های تعز واب، کشته و اسیر شدند؛ آنها پیش از این دست به اقدامات جنایتکارانه و مخرب در منطقه می زدند.

دستگاه امنیتی استان تعز توضیح داد که حملات امنیتی از یک هفته پیش برای تعقیب این گروهک ترویرستی آغاز شد. پیش از این در پی قتل شیخ علی عبدالله مقبل و مجروح شدن شیخ عبدالحافظ عبدالله عبدالحمید و 5 تن دیگر از همراهانشان به دست این گروهک تروریستی، شهروندان بارها از این گروهک شکایت کردند و خواستار مداخله نیروهای امنیتی برای سرکوب این گروهک شدند؛ نیروهای امنیتی نیز درخواست شهروندان را اجابت کردند.

دستگاه امنیتی استان تعز همچنین تاکید کرد که نیروهای امنیتی در تعقیب دیگر اعضای جنایتکار این گروه تروریستی و بازداشت و محاکمه آنها مصمم هستند.

وزارت کشور و دستگاه های امنیتی نیز هشدار دادند که هرکسی که با این گروهها همکاری کند و یا اعضای این گروهک ها را پناه دهد، مورد بازخواست قرار خواهد گرفت. وزارت کشور و دستگاه امنیتی همچنین تمام شهروندان را به همکاری با نیروهای امنیتی دعوت کردند.

پربیننده ترین خبرها