دبیر کل جنبش مستقبل العداله یمن:

بیداری ملت یمن برخاسته از آرمان انقلاب اسلامی است

بیداری ملت یمن برخاسته از آرمان انقلاب اسلامی است
چهارشنبه 16 آبان 1397 - 21:56

دبیر کل جنبش مستقبل العداله یمن گفت: بیداری هویتی ملت یمن در نتیجه حرکت انقلابی امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی ایران است.

 

العالم - یمن

سید حسن علی العماد شامگاه چهارشنبه در سومین بزرگداشت مجاهدان در غربت در سالن همایش های دانشگاه دامغان در استان سمنان، گفت: به برکت حرکت و قیام امام خمینی (ره) و جانفشانی شهدای انقلاب ایران، ملت یمن بیدار شده و این حرکت، هویت یمنی ها را به آنها برگردانده است.

دبیر کل جنبش مستقبل العداله یمن به تحولات این کشور اشاره کرد و گفت: امروز کشور یمن در چهارمین سال جنگ قرار دارد که بزرگترین فاجعه بشری از دیدگاه سازمان ملل است.

وی افزود: سازمان یونیسف نیز با تاکید این فاجفه، اعلام کرد که سالانه 30 هزار کودک در این کشور جان خود را از دست می دهند.

علی العماد گفت: در راستای ایجاد این جنگ تحمیلی علیه کشور یمن تا کنون به بیش از 70 درصد بیمارستان ها، دانشگاه ها و بازارها آسیب رسیده است.

وی اضافه کرد: علت ایجاد این جنگ تحمیلی علیه یمن، پیروی از حادثه غدیر و ولایت امیرالمومنین است.

علی العماد با بیان اینکه پرچم امام زمان(عج) در یمن به پا شده است، افزود: دشمن نمی خواهد با بیداری یمن و دیگر کشورهای اسلامی، نابودی خود را رقم بزند به همین دلیل با تمام قوا در حال جنگ با یمن است.

وی افزود: امام خامنه ای امروز نه تنها رهبر ملت ایران بلکه رهبری کل مسلمانان جهان را بر عهده دارد و همه مسلمانان گوش به فرمان این رهبر فرزانه هستند.

علی العماد خاطر نشان کرد: امروز یمن در جنگ با عربستان و استکبار جهانی به قدرت بالایی دست پیدا کرده است و نسبت به روز نخست جنگ، از قدرت نظامی بیشتری برخوردار است.

دبیر کل جنبش مستقبل العداله یمن تصریح کرد: امروز دشمنان یمن برای خاموش کردن بیداری ملت ها حرف از مذاکره و آتش بس می زنند چرا که ملت ها در اروپا در حال آگاه شدن از اقدامات عربستان هستند.

سومین بزرگداشت مجاهدان در غربت با حضور بیش از 85 اندیشمند و فرهیختگان 28 کشور جهان، مقام های لشگری و کشوری و هم چنین خانواده های شهدا کشورهای لبنان، سوریه، نیجریه و فلسطین شامگاه چهارشنبه در دانشگاه دامغان برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها