مسئول اطلاع رساني شوراي علماي فلسطين:

پيام مقام معظم رهبري به كنگره حج، نداي وحدت و آزادی قدس بود

پيام مقام معظم رهبري به كنگره حج، نداي وحدت و آزادی قدس بود
جمعه 5 آبان 1391 - 16:22

بيروت(العالم)- مسئول اطلاع رساني شوراي علماي فلسطين، پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به كنگره عظيم حج را، جامع و مبتني بر دعوت به وحدت و هشدار درباره توطئه صهيونيستي-غربي در منطقه توصيف كرد و گفت: تاكيد بر مسئله فلسطين در اين پيام، بيانگر ضرورت وحدت امت اسلام در خصوص دفاع از قدس شريف و تلاش براي آزادي آن است.

شيخ "محمد موعد" امروز جمعه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، افزود: پيام امام خامنه اي رهبر معظم انقلاب به كنگره عظيم حج نيز در حقيقت پيامي جامع و بيانگر آگاهي و درايت ايشان است.

وي گفت: آيت الله خامنه اي در اين پيام، مسلمان را به قرار دادن مسئله فلسطين در راس همه امور، بيداري اسلامي و گفت و گو براي حل و فصل مشكلات فيمابين و ضرورت هوشياري در مقابل توطئه غربي ـ صهيونيستي دعوت كرده اند.
مسئول اطلاع رساني شوراي علماي فلسطين، گردهمايي بزرگ مسلمانان در بيت الله الحرام را بيانگر ضرورت وحدت آنها عنوان و امت اسلام را به عبرت گرفتن از اين مناسبت بزرگ دعوت كرد.
وي با بيان اين كه شعار "لبيك اللهم لبيك"حجاج در عرفات بيانگر وحدت آنها و بزرگ داشت شعائر اللهي است، درباره فتنه اي هشدار داد كه غرب و در راس آن آمريكا و صهيونيست ها همواره براي تحقق آن تلاش مي كنند. 
شيخ موعد اظهار داشت: دشمنان امت اسلام كه هيچ وقت دست از توطئه عليه مسلمانان بر نمي دارند، وقتي به گسترش بيداري اسلامي نزد جوانان مسلمان پي بردند، در صدد يافتن راهي برآمدند كه ميان مسلمانان تفرقه بندازند؛ بنابراين با اجراي طرح هاي مختلف توانستند بذر فتنه را ميان مسلمانان بكارند.
وي با تاكيد بر ناكامي توطئه فتنه انگيزي دشمنان، خاطرنشان كرد كه بيداري اسلامي اهداف خود را محقق كرده است و دشمنان هرگز نمي توانند آن گونه كه مي خواهند در ميان مسلمانان رخنه كنند.
شيخ موعد به موضوع شيعه و سني اشاره و آن را مسئله اي قديمي عنوان كرد كه بيش از 1400سال از قدمت آن مي گذرد و اينك آمريكا و ديگر دشمنان اسلام به منظور ايجاد تفرقه و  فتنه مذهبي بين شيعه و سني به آن دامن مي زنند.
مسئول اطلاع رساني شوراي علماي فلسطين موفقيت طرح فتنه انگيزي غرب را سطحي عنوان كرد و گفت: هدف از اين توطئه خدمت به صهيونيست ها است.
وي تاكيد كرد كه امت اسلام در خصوص شعائر اسلامي و مسئله فلسطين كه در راس ساير مسائل اسلامي قرار دارد، وحدت نظر دارند و لازم است كه مسلمانان متحد و يكصدا در حمايت از فلسطين و براي نابودي رژيم صهيونيستي تلاش و مجاهدت كنند.
شيخ موعد گفت: كساني كه دست از حمايت از فلسطين برداشتند و مي خواهند بذر فتنه در ميان مسلمانان بكارند، افرادي هستند كه به تضمين ادامه طرح صهيونيستي در منطقه مي انديشند و در مقابل، كساني كه از وحدت امت اسلام در دفاع از فلسطين سخن مي گويند، راه درست و خداپسندانه را در پيش گرفته اند.
MKH-25-22:57

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها