عملیات موفقیت آمیز یمنی ها در دو استان مرزی

عملیات موفقیت آمیز یمنی ها در دو استان مرزی
پنج‌شنبه 17 آبان 1397 - 19:38

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با اجرای چندین عملیات هجومی موفقیت آمیز در دو استان الجوف و حجه در مرز این کشور با عربستان گروهی از مزدوران سعودی را به هلاکت رساندند و زخمی کردند.

العالم - یمن 

ارتش و کمیته های مردمی یمن با اجرای عملیاتی هجومی در شهر المتون در استان الجوف در شمال این کشور دهها مزدور سعودی را در مخفیگاه هایشان به هلاکت رساندند و زخمی کردند.

خبرنگار شبکه العالم در یمن امروز پنجشنبه گزارش داد : ارتش و کمیته های مردمی یمن به مخفیگاه های مزدوران سعودی در یک مجتمع دولتی در شهر المتون حمله کردند و دهها نفر از آنها را کشتند و زخمی کردند.

خبرنگار العالم افزود : نیروهای یمنی همچنین با اجرای عملیات هجومی غافلگیرانه در منطقه حفرالمیو در شرق شهر المتون تعداد دیگری از مزدوران سعودی را کشتند و زخمی کردند.

نیروهای یمنی همچنین چندی پیش چندین ارتفاعات را در شرق منطقه جبل النار در شهر مرزی حرض در استان الجوف در شمال غرب یمن به کنترل خود درآوردند و چند مزدور سعودی را به هلاکت رساندند و 14 مزدور دیگر را زخمی کردند. نیروهای یمنی همچنین یک فروند موشک زلزال 1 به سوی مخفیگاه های مزدوران سعودی در شرق جبل النار شلیک کردند که این حمله موشکی چندین زخمی برجای گذاشت.  

پربیننده ترین خبرها