توییت های عجیب خبرنگار گاردین پس از افشاگری درباره علت اصلی قتل خاشقچی + تصاویر

توییت های عجیب خبرنگار گاردین پس از افشاگری درباره علت اصلی قتل خاشقچی + تصاویر
جمعه 18 آبان 1397 - 10:38

خبرنگار گاردین پس از انتشار مطلبی درباره علت اصلی قتل جمال خشقچی توسط بن سلمان، پست‌های عجیبی را منتشر کرد.

العالم- اروپا 

پس از افشای مطلبی درباره قتل خاشقجی توسط سعید کمالی دهقان -- خبرنگار گاردین -- توییت‌های وی در چند ساعت اخیر جالب توجه، عجیب و البته نگران کننده است. 

وی از خانواده و دوستانش تقاضا کرده است که با او تماس نگیرند، او تاکید کرده است که اعضای نزدیک خانواده اش راه ارتباط با او را می دانند.

کمالی ساعتی پیش در توئیتی اعلام کرده بود که گزارش متشر شده در گاردین پیرامون حمایت عربستان از شبکه ضد ایرانی «اینترنشنال» براساس اطلاعاتی بوده که جمال خاشقچی در اختیارش قرار داده است در پستی جدید تاکید کرد که منتظر است توئیت هایش توسط گاردین یا دولت ترکیه تایید شود.

خبرنگار گاردین فاش کرد: علت اصلی قتل خاشقچی توسط بن سلمان

 

کمالی همچنین در پست هایی متوالی آیاتی از قرآن را آورده است، در آخرین پست این خبرنگار آیه 102 سوره بقره به صورت هشدار خطاب به بن سلمان آورده است.

گفتنی است ؛ پست های منتشر شده بعد از ساعتی از صفحه شخصی این خبرنگار در توییتر حذف شد.

جمال خاشقچی، رونامه‌نگار سعودی مقیم آمریکا و منتقد سیاست‌های بن سلمان، ولی‌عهد سعودی دهم مهر ماه (دوم) اکتبر برای انجام کارهای اداری مربوط به ازدواج خود وارد کنسولگری سعودی می‌شود و بعد از آن به کل ناپدید می‌شود که بعد از هفته‌ها انکار سعودی‌ها، دادستانی کل عربستان سعودی به کشته شدن او در کنسولگری اعتراف می‌کند.

پربیننده ترین خبرها