در انتظار تاریخ‌سازی دوباره در جام بین قاره‌ای؛

ساحلی‌بازان ایران یک‌گام تا دومین قهرمانی در امارات

ساحلی‌بازان ایران یک‌گام تا دومین قهرمانی در امارات
جمعه 18 آبان 1397 - 21:03

شاگردان مارکو اوکتاویو با پیروزی برابر تیم ملی مصر به فینال مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی ۲۰۱۸ صعود کردند.

العالم - ایران / ورزشی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران طی سه روز اخیر موفق به کسب سه پیروزی متوالی مقابل تیم‌های آمریکا، تاهیتی و روسیه شد تا به‌عنوان صدرنشین گروه B به مرحله نیمه نهایی صعود کند تا از ساعت ۱۸:۱۵ امشب به مصاف مصر، تیم دوم گروه A بروند.

نیمه اول این مسابقه بدون گل به پایان رسید و هر دو دروازه‌بان عملکرد خوبی  داشتند ولی در دقیقه ۸ نیمه دوم ضربه قیچی برگردان تماشایی محمد معصومی‌زاده منجر به گل اول ملی پوشان ساحلی ایران برابر مصر و برتری در تایم دوم شد.

در دقیقه ۳۱ پس از قیچی برگردان شیرمحمدی از سمت راست زمین، میرشکاری از مقابل تیرک دوم دروازه مصر را برای دومین بار باز کرد تا شاگردان اوکتاویو در آستانه کسب پیروزی قرار بگیرند.

یک دقیقه پس از آن سمیر از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های مصر را جبران کرد ولی بلافاصله پس از آن و در شروع بازی بازیکنان ایران از وسط زمین، مصطفی کیانی با شوت تماشایی موفق به گلزنی شد تا در نهایت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری ۳ بر یک مقابل مصر راهی فینال مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۱۸ امارات شود.

شاگردان اوکتاویو از ساعت ۱۹:۳۰ فردا شب در دیدار پایانی مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای به مصاف یکی از تیم‌های برزیل و روسیه خواهند رفت؛ دو تیمی که از دقایقی قبل به مصاف هم رفتند تا تکلیف دیگر فینالیست این رقابت‌ها را مشخص کنند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تنها یک بار در سال ۲۰۱۳ موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شده بود و انتظار می‌رود بعد از ناکامی دو سال قبل در فینال برابر برزیل، این بار بتوانند در دیدار نهایی به برتری رسیده و برای دومین بار به قهرمانی دست پیدا کنند.

ورزش سه

پربیننده ترین خبرها