الاخبار گزارش داد؛

هیأت فرانسوی پیام‌های تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی را به بیروت منتقل کرد

هیأت فرانسوی پیام‌های تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی را به بیروت منتقل کرد
دوشنبه 21 آبان 1397 - 13:01

یک روزنامه لبنانی اعلام کرد هیأت فرانسوی که هفته گذشته وارد بیروت شد پیام‌های تهدیدآمیزی از سوی رژیم صهیونیستی به مقامات لبنان رسانده است.

العالم _ لبنان

هفته گذشته فرستاده ویژه رئیس‌جمهور فرانسه در بازگشت از تل‌آویو، وارد بیروت شد و پیام‌های اسرائیلی تهدید‌آمیز یا هشدارآمیز برای مقامات لبنان داشته است.

بر اساس گزارش روزنامه «الاخبار»، هیأت فرانسوی اعلام کرد رژیم صهیونیستی از ادامه انتقال موشک به لبنان و از طریق سوریه بسیار نگران است و قصد دارد با حمله مستقیم با این موضوع مقابله کند.

اما موضوع جدید بر اساس اعلام مقامات فرانسوی مذکور آن است که رژیم صهیونیستی معتقد است لبنان و جهان باید اقدام به مصادره موشک‌های حزب‌الله کنند، موشک‌هایی که دارای کلاهک های انفجاری با حجم بسیار و هدف‌گیری دقیق هستند. رژیم صهیونیستی همچنین می‌گوید باید مانع از ایجاد تأسیساتی برای ساخت موشک یا تبدیل موشک‌های غیردقیق به موشک‌های دقیق شد.

هیأت فرانسوی گفته تل‌آویو اطلاعات کاملی درباره اماکنی که موشک در آنجا نگهداری می‌شود ، دارد که از جمله آنها مکان‌هایی است که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بیروت هستند و قبلا اطلاعات آنها را منتشر کرده است.

منبع آگاه مذکور اعلام کرد فرانسه درباره اینکه رژیم صهیونیستی دستور یک حمله به لبنان را صادر کند، نگران است.

الاخبار در پایان گزارش خود نوشت می تواند «تهدیدهای دفاعی» «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله در شنبه هفته جاری خطاب به سران دشمن صهیونیستی را پاسخی عملی به پیام‌های محرمانه منتقل شده هیأت فرانسوی برشمرد.

نصرالله اعلام کرد در صورتی که رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کند حتما پاسخ آن را دریافت خواهد کرد.

مهرماه امسال، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد مقاومت لبنان در نزدیک فرودگاه بین‌المللی بیروت تأسیسات موشکی دارد، این موضوع با واکنش رسمی لبنان روبه‌رو شد.

«جبران باسیل» وزیر خارجه لبنان این اظهارات نتانیاهو را تکذیب کرد و سفرای 70 کشور را به مکان‌های مورد ادعای نتانیاهو برد تا دروغ بودن ادعاهای او روشن شود. 

فارس

پربیننده ترین خبرها