مسئول نظامی یمنی: ائتلاف متجاوز فقط در رسانه هایش پیروز می شود

چهارشنبه 23 آبان 1397 - 22:47

یک مسئول نظامی یمنی با بیان اینکه ائتلاف متجاوز سعودی فقط در رسانه های خود پیروز می شود در حالی که نیروهای مشترک یمن در میدان نبرد به پیروزی می رسند، تاکید کرد که شمارش معکوس برای سرنگونی رژیم اشغالگر آغاز شده است.

العالم . یمن 

سرتیپ سالم الوجیه در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: تهامه در تمام محورهای خود از کیلومتر 16 تا الدریهمی تا الفازه تا مرزهای خوخه پیروزی های بزرگی علیه ائتلاف متجاوز امریکایی اسراییل و نظامیان شکست خورده اماراتی و سعودی و مزدوران آنها به ثبت می رساند.

وی افزود: ما اینک پیروز می شویم و هرکسی که می خواهد واقعیت را بداند اینک به تهامه برود تا ببیند که تمام محورها باز است و ناکامیهای ائتلاف بسیار است و این شکستها همچنان ادامه دارد و بسیاری از آنها تسلیم کمیته های مردمی یمن می شوند.

این مسئول نظامی یمنی خاطرنشان کرد: آنها فقط در رسانه هایشان پیروز می شوند و ما در میدانهای نبرد. تصاویر صحت این امر را نشان می دهد. آنها اگر می خواهند واقعیت را منتقل کنند با ارتش خود به میدان نبرد بیایند نه اینکه مزدورانشان را به میدان بفرستند. با ارتش خود به جنگ ما بیایند خواه نیروهای خودشان و یا نیروهای مارینز، تا نیروهای مارینز قدرت و توان نیروهای یمنی را از نزدیک ببینند.

سرتیپ سالم الوجیه روحیه بالای یمنی ها و نیز پیروزیهای غزه را شاهدی بر آغاز شمارش معکوس برای سرنگونی رژیم اشغالگر دانست.

وی گفت: ارتش و کمیته های مردمی در محور کیلومتر 16 تا مرزهای زبید تا مرزهای حسینیه تا فازه حرکت می کنند و تمام آن محورها خواه در خط ساحلی و یا خط زمینی محورهایی راهبردی هستند و نیروهای ائتلاف می دانند که شکست خورده هستند و آنها با یورش به الحدیده در واقع دست به خودکشی می زنند. زیرا ارتش و کمیته های مردمی در آن مناطق مستقر هستند و این به رغم پشتیبانی هوایی جنگنده های امریکایی، اسراییلی،سعودی و اماراتی است.

پربیننده ترین خبرها