گزارش العالم از جشن و پایکوبی فلسطینیان پس از پیروزی مقاومت + ویدئو

چهارشنبه 23 آبان 1397 - 23:16

پس از اعلام آتش بس با رژيم اشغالگر اسرایلی با میانجیگری مصر به منظور پایان دادن به تشدید حملات نظامی، مردم نوار غزه به خاطر مقابله با رژیم اشغالگر و ممانعت از تحقق اهدافش، به جشن و پایکوبی پرداختند.

العالم . فلسطین اشغالی

یکی از شهروندان نوار غزه گفت: این مقاومت شجاعانه را به ملت خود تبریک می گوییم؛ مقاومت ثابت کرد که مسئولیت پذیر است و می تواند با دشمن صهیونیستی مقابله کند.

شهروندان غزه تاکید کردند که از مقاومت حمایت می کنند و در مقابله با هرگونه تجاوزگری اسراییلی درکنار مقاومت می ایستند.

شهروند دیگری گفت که مردم با پیروزی مقاومت به خیابان‌ها آمده اند. ملت در کنار مقاومت است و ما به مقاومت می گوییم که ملت از شما حمایت می کند و پیروزی مقاومت پیروزی ملت فلسطین است.

گروههای مقاومت تاکید کردند که پایبندی به آتش بس در گرو پایبندی رژیم اشغالگر به آن است و مقاومت می تواند با هرگونه تجاوزگری مقابله کند.

اسماعیل رضوان یکی از رهبران جنبش حماس گفت: این تلاش‌های مصری منجر به اعلام آتش بس شد و ما تا زمانی که اسراییل به آتش بس پایبند باشد، به آن پایبند می مانیم.

شهرک‌های صهیونیستی در منطقه غلاف غزه نیز شاهد تجمع مردم در خیابانها بود؛ اما تجمع آنها در اعتراض به آتش بس است، آنها در خیابان‌ها لاستیک‌ها را آتش زدند. شهرک نشینان صهیونیستی توقف حملات نظامی را محکوم کردند و آن را نوعی ضعف دانستند و نسبت به دولت خود ابراز بی اعتمادی کردند.

یکی از صهیونیستها در شهرک سدیروت گفت: به نظر می رسد که دولت ما قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است. آنها متوجه نیستند چه اتفاقی افتاده است.

یادآور می شود که رژیم اشغالگر اعتراف کرد که عملیات نفوذ یگان ویژه از نیروهایش در غزه همانطور که برای آن برنامه ریزی شده بود، پیش نرفت به گونه ای که منجر به کشته شدن افسر اسراییلی و شهادت دو مبارز شد. این در حالی است که اتوبوس حامل نظامیان اسراییلی نیز هدف نیروهای مقاومت قرار گرفت.

پربیننده ترین خبرها