فرمانده ارتش: عصر سلطه آمریکا در غرب آسیا بسر آمده است

فرمانده ارتش: عصر سلطه آمریکا در غرب آسیا بسر آمده است
پنج‌شنبه 24 آبان 1397 - 11:40

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در یادواره شهدای نیروی هوافضای سپاه و هفتمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار حاج حسن تهرانی مقدم افزود: شهیدان یکی از مصادیق شجره طیبه هستند که ریشه آنها در ایمان به خدا و در اعتقادات اسلامی و دینی ماست و هر روز و هر ساعت ثمرات حرکات پربرکت شهیدان را به چشم می بینیم.

العالم- ایران / سیاسی

وی شهیدان تهرانی مقدم و کاظمی را از مصادیق بارز شجره طیبه خواند و گفت: اینها در جنگ اراده ها پیروز شدند و پرچم فتح را در آخرین خاکریز قبل از سرزمین های اشغالی کوبیدند تا در خیز آخر یکی از مهمترین آرمان های انقلاب را محقق کنند.

سرلشکر موسوی افزود: بر روی مزار شهید تهرانی مقدم نوشته است که مزار کسی که می خواست اسراییل را نابود کند و نظر من این است که اینجا مزار کسی است که اسراییل را نابود خواهد کرد چراکه قرار نیست اراده انسان های بزرگ فقط تا وقتی که روی زمین راه می روند نافذ باشد بلکه شهیدان زنده تر از زنده های ظاهری هستند.

وی گفت: آن انسان هایی که راه شهیدان را دنبال می کنند زنده هستند و کشور و ملتی که اینگونه باشد حق حیات دارد و گاهی سکوت گویاتر از تکلم و فریاد است و گاهی نبودن، روشن ترین دلیل حضور است و گاهی حیات و زندگی جاودانه را با خطی از حماسه و خون نقش می زنند و شهیدان در قلب عصرها و زمان ها اینگونه زنده اند.

فرمانده کل ارتش اصل نیروی هوافضای سپاه را هم یکی از ثمرات شجره طیبه شهیدان خواند و افزود: نیروی هوافضا امروز برای دشمنان صاعقه رعب و وحشت و برای دوستان بارقه امید و رحمت است و خود این نیرو شجره طیبه ای است که در هر مقطع زمانی به اذن خدا ثمره جدیدی را برای جبهه مقاومت عرضه می کند و اینها بخشی از ثمراتی است که در فلسفه شهادت نهادینه شده است.

سرلشکر موسوی گفت: در دهه های اخیر، جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در منطقه با تهدیدات گوناگونی در حوزه های نظامی، سیاسی، فرهنگی، فکری و امنیتی مواجه بوده است و فتنه داعش در سوریه و عراق و جنایات مشترک امریکا و آل سعود در یمن و موضوع ایران هراسی در خارج و اعمال گسترده ترین تحریم ها علیه مردم ایران همه روا شده است اما باوجود تنوع و گستردگی تهدیدات به خواست خداوند، ایران عزیز مسیر پیشرفت و بالندگی را با سرعت بیشتری طی کرد و امروز در جایگاه تعیین کننده در منطقه ایستاده است.


وی افزود: شکست های رژیم صهیونیستی در جنگ های 33 روزه، 22 روزه، 8 روزه و 50 روزه و همین ناکامی اخیر به علاوه اضمحلال حاکمیت گروه های تروریستی در عراق و سوریه و تداوم مقاومت در یمن و دهها نقطه دیگر نشان از تقویت گستره مقاومت و سرخوردگی دشمنان ما دارد.

فرمانده کل ارتش گفت: امروز عصر سلطه و هژمونی آمریکا در غرب آسیا بسر آمده و عصر حاکمیت اسلام به پیشگامی جمهوری سربلند اسلامی ایران فرا رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امروز عصر سلطه امریکا در غرب آسیا بسر آمده است، گفت: منطقه غرب آسیا به نمایشگاه بزرگی از شکست های بزرگ شیطان رانده شده، امریکای جنایتکار تبدیل شده و اینها بخشی از میوه های شجره طیبه شهیدان است اما این پایان راه نیست و ما در میانه راهیم و پیام شهیدان، تلاش و کوشش تا تحقق همه آرمان های والای انقلاب اسلامی است و خواست آنها آرام نگرفتن تا نابودی کامل دشمنان است.

صدا و سیما

پربیننده ترین خبرها