ظریف امروز به ایتالیا می‌رود

ظریف امروز به ایتالیا می‌رود
چهارشنبه 30 آبان 1397 - 15:44

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) برای شرکت در کنفرانس سالانه گفت‌وگوهای مدیترانه‌ای عازم ایتالیا می‌شود.

العالم - ایران / سیاسی

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) برای شرکت در کنفرانس سالانه گفت‌وگوهای مدیترانه‌ای عازم ایتالیا می‌شود.

وی افزود: ظریف در این سفر علاوه بر دیدار با برخی مقامات ایتالیایی و همتایان خارجی، در چند برنامه اقتصادی و فرهنگی نیز شرکت می‌کند.

به گزارش فارس، چهارمین کنفرانس سالانه گفت‌وگوهای مدیترانه‌ای از فردا 22 نوامبر تا 24 نوامبر به مدت سه روز در رم برگزار می‌شود.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه، برهم صالح رئیس جمهور و محمدعلی الحکیم وزیر خارجه عراق، سامح شکری وزیر خارجه مصر، وزرای خارجه قطر، اردن و الجزایر و احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب نیز از دیگر حاضران در این نشست سه روز هستند.

به گزارش فارس، وزیر خارجه ایران نهم آذر ماه 1396 نیز به منظور شرکت در سومین کنفرانس بین‌المللی گفت‌وگوهای مدیترانه‌ای در رم به ایتالیا سفر کرده بود.

امنیت مشترک، سعادت مشترک، مهاجرت، فرهنگ و جامعه مدنی محور سومین کنفرانس بین‌المللی گفت‌وگوهای مدیترانه‌ای بود. ظریف در آن نشست شرکت و به ایراد سخنرانی پرداخت. 

 

پربیننده ترین خبرها