بیانیه 2 جنبش بحرینی در محکومیت سفر بن سلمان به این کشور

بیانیه 2 جنبش بحرینی در محکومیت سفر بن سلمان به این کشور
يکشنبه 4 آذر 1397 - 20:49

دو جنبش انقلابی بحرین بیانیه‌‎ای در محکومیت تصمیم محمد بن سلمان ولیعهد سعودی برای سفر به این کشور بیانیه‌ای صادر کردند.

العالم -بحرین

به نقل از رسانه‌های انقلابیون بحرینی، جریان "الوفاء الإسلامی" و جنبش "آزادی‌ها و دموکراسی" بحرین در بیانیه‌ای تصمیم محمد بن سلمان ولیعهد سعودی برای سفر به این کشور را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است که سفر خادم صهیونیست‌ها و قاتل مسلمانان محمد بن سلمان به بحرین در راستای تلاش‌های توطئه آمیز و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

این بیانیه می‌افزاید: تصمیم بن سلمان برای سفر به چندین کشور عربی با مخالفت اقشار مختلف مردم و نیروهای هوشیار در این کشورها مواجه شده است.

این جنبش‌ها اعلام کردند که همزمانی سفر بن سلمان به بحرین با سفر احتمالی بنیامین نتانیاهو به کشورهای منطقه تلاشی همسو است که با هدف فراهم کردن زمینه برای معامله ننگین ترامپ و تشکیل ائتلافی شیطانی آمریکایی صهیونیستی عربی برای مقابله با مقاومت صورت می‌گیرد.

این بیانیه می‌افزاید: در زمانی شاهد همکاری‌های مشترک عربستان و اسرائیل هستیم که رژیم صهیونیستی متحمل شکست سنگینی از دست مقاومت در نوار غزه شده و رژیم سعودی نیز در باتلاق بحرانی که در یمن ایجاد کرده دست و پا می‌زند.  رژیم آل سعود از ابتدای تاسیس خود خدمتگزار رژیم صهیونیستی و کشورهای سلطه گر بود و  اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه اگر عربستان نبود سرنوشت اسرائیل معلوم نبود دال بر این مدعاست.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها