بن سلمان چگونه از شر جنایت قتل خاشقچی خلاص خواهد شد؟

بن سلمان چگونه از شر جنایت قتل خاشقچی خلاص خواهد شد؟
يکشنبه 4 آذر 1397 - 22:52

یکی از رهبران ائتلاف مدنی دیده بان جنایت های متجاوزان گفت: سفرهای منطقه ای  محمد بن سلمان ولی عهد سعودی،تلاشی آشکار برای پاک کردن جنایت کشتن جمال خاشقچی خبرنگار سعودی است.

العالمعربستان

"وضاح المودع" در گفت وگوی ویژه با برنامه مع الحدث شبکه العالم گفت : روانشناسان معتقدند که جنایتکاران معمولا پس از ارتکاب قتل  به محل جنایت بازمی گردند و تلاش می کنند خود را نبازند و به خانواده قربانی هدایایی نیز می دهند که هم اکنون محمد بن سلمان در حال اجرای مو به موی این مراحل است .

وی افزود: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و کوشنر داماد وی استاد و مراد بن سلمان هستند .

وضاح المودع گف : بن سلمان با سفرهای منطقه ای خود در صدد این است که نشان دهد خود را نباخته و در برابر فشارها مقاوم است و طوری وانمود می کند گویی جنایتی مرتکب نشده و به زندگی عادی اش ادامه می دهد.

المودع خاطرنشان کرد: بن سلمان با سفرهای منطقه ای خود در صدد این است که نشان دهد سفرهای خارجی وی نیز ادامه دارد و وی نیز مانند دولت سعودی تحت تاثیر این جنایت قرار نگرفته که وی را به عنوان مسئول تحقیق این جنایت تعیین کرده تا نشان دهد گویی وی بی گناه است در حالی که  نمی داند با این اقدام بیشتر رسوا می شود و همه شرایط به ضررش است و ماده 28 دادگاه کیفری بین المللی نیز بر ضد وی است .

 

پربیننده ترین خبرها