مدیرعامل سازمان هوایی وزارت دفاع: ‌هواپیمای ساخت ایران در آینده‌ای نزدیک صادر می‌شود

دوشنبه 5 آذر 1397 - 10:27

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح از صادرات هواپیماهای صد درصد ایرانی به خارج از کشور در دهمین نمایشگاه صنعت هوایی در کیش خبر داد.

العالم - ایران/علمی

‌امیر سرتیپ ستاد عبدالکریم بنی‌طرفی‌ در آستانه برگزاری نهمین نمایشگاه هوایی کیش که از 5 تا 8 آذر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: ‌برای صادرات آن دسته از تجهیزات و محصولاتی که مجوز صادرات آن را داریم به کشورهای طرف قرارداد، اقدام کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه دستاوردها و ایجاد امکان همکاری بین کشورهای خارجی با شرکت‌های داخل کشور عنوان کرد و افزود: ‌در نمایشگاه هوایی کیش خدمات و تجهیزات ارائه شده به ایرلاین‌های داخلی نیز معرفی خواهد شد.

وی ضمن  اشاره به حضور طرف‌های خارجی در نمایشگاه صنایع هوایی کشور  گفت: شرکت‌هایی از کشور چین، روسیه، اندونزی، پاکستان و آذربایجان در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد و برنامه‌های مشترک پروازی را به نمایش خواهند گذاشت.

معاون وزیر دفاع با اشاره به ثبت قراردادهایی با سه کشور چین، روسیه و اندونزی درخصوص صادرات تجهیزات صنایع هوایی گفت: ان‌شاء‌الله در نمایشگاه دهم ما نخستین سفارشات برای هواپیمای آموزشی‌مان را از کشورهای خارجی خواهیم گرفت.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها