انصار الله: به فعالیت خود برای برملا کردن جنایت های دشمن ادامه می دهیم

انصار الله: به فعالیت خود برای برملا کردن جنایت های دشمن ادامه می دهیم
چهارشنبه 7 آذر 1397 - 17:58

محمد عبد السلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن تصمیم توقف پخش شبکه خبری 'المسیره' تحت فشارهای ائتلاف سعودی از ماهواره 'نایل ست' را اقدامی ظالمانه خواند و تاکید کرد، ما گزینه های دیگری برای مقابله با این تصمیم داریم و به فعالیتهای خود برای رسوا کردن جنایت های دشمن در یمن ادامه می دهیم.

العالم - یمن

عبدالسلام سخنگوی انصار الله و رئیس شورای مدیریتی شبکه المسیره تاکید کرد که تصمیم حذف شبکه المسیره از ماهواره نایل ست، بیانگر فعالیت های موفقیت آمیز این شبکه در پوشش اخبار مربوط به یمن بوده و این اقدام نشان می دهد که دشمن قصد دارد برای انجام جنایت های بزرگتر در یمن آماده شود.

المسیره ساعاتی پیش گزارش داد که ماهواره نایل ست با تسلیم شدن در برابر فشار کشور‌های عضو ائتلاف سعودی-آمریکایی، پخش این شبکه را از مدار این ماهواره خارج می ‌کند.

عبدالسلام تصمیم توقف پخش المسیره را اقدامی غیرقانونی و ظالمانه خواند و گفت: دشمن سعی می کند همزمان با افزایش حملات نظامی، ما را از جهات دیگر نیز تحت فشار قرار دهد.

وی تصریح کرد: ائتلاف متجاوز نمی تواند شبکه المسیره را ساکت کند و ما گزینه های دیگری برای مقابله با این اقدام پیش روی خود داریم. 

این مقام یمنی از همه اهالی مطبوعات و رسانه خواست که فعالیت های خود را در پخش اخبار مربوط به یمن و جنایت های سعودی ها افزایش دهند و تاکید کرد: این اقدام دشمن ثابت می کند که ما در مسیر درستی گام برمی داریم و دشمن در حال آماده کردن خود برای انجام جنایت های بزرگتر در یمن است.

سخنگوی انصار الله تاکید کرد: اینکه جهانیان درباره برقراری صلح در یمن و قطع فروش تسلیحات نظامی به سعودی ها سخن می گویند، همگی نتیجه فشارهای افکار عمومی است و از این رو جنایت کاران می خواهند صدای شبکه المسیره که واقعیت های جنایت های دشمن را در یمن پوشش می دهد، ساکت کنند.

عبدالسلام تصریح کرد: ما همچنان به فعالیت های خود برای برملا کردن جنایت های ائتلاف متجاوز به یمن ادامه می دهیم.

پیشتر نیز «ابراهیم الدیلمی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن و مدیرکل شبکه المسیره تاکید کرده بود که هدف از حذف این شبکه از روی ماهواره نایل ست و توقف پخش آن، آمادگی و تدارک دشمنان برای ادامه تجاوزها و ارتکاب جنایت های بیشتر در حق ملت یمن است.

المسیره اعلام کرد که مخاطبان می‌ توانند، این شبکه را در ماهواره روسی «AM44» با فرکانس 11177 دنبال کنند.

شبکه المسیره در خبرها و گزارش های خود درباره تجاوزات ائتلاف عربی و حملات هوایی و کشتار غیرنظامیان به دست آنها افشا گری می کرد.

نایل‌ست یا نیل‌ست یک مجموعهٔ ماهواره ‌ای است که در مدارهای 7درجه غربی قرار دارد.این ماهواره‌ها متعلق به کشور مصر می‌باشند. 
 

پربیننده ترین خبرها