دستاوردهای ماهواره ای و دریایی وزارت دفاع، دهه فجر رونمایی می شود

دستاوردهای ماهواره ای و دریایی وزارت دفاع، دهه فجر رونمایی می شود
شنبه 10 آذر 1397 - 12:44

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از برگزاری مراسم دهه فجر امسال به صورت ویژه خبر داد و اعلام کرد: از دستاوردهای ماهواره ای و دریایی این وزارتخانه در این ایام رونمایی می شود.

العالم ـ ایران ـ علمی

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» روز شنبه در حاشیه همایش فرماندهان و شورای بسیج که در شهرک امام خمینی (ره) تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی امسال به شکل ویژه ای برگزار می شود زیرا همه دستگاه ها مصمم هستند که بخش بزرگی از توان و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.
وی افزود: وزارت دفاع هم دستاوردهای خوبی در بخش های ماهواره ای، دریانوردی و دیگر عرصه ها دارد که در دهه فجر از آنها رونمایی می شود.
وزیر دفاع با بیان این که کارکرد اصلی بسیج در وزارت دفاع سرعت دادن و تعمیق ماموریت ها است، اضافه کرد: وزارت دفاع در سال های گذشته هدایای بسیار خوبی به مردم اهدا کرد.
امیر حاتمی افزود: روحیه بسیجی در رسیدن به خط تولید هواپیمای کوثر، هواپیمای آتش نشان، خودرو زرهی، موشک و اتواع رادار ها نقش موثر داشته است.
به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: دشمن برنامه ریزی کرده بود که با حضور تروریست ها در منطقه دائما ناامنی ایجاد کند؛ آنها انواع جنایت ها را مرتکب شدند و از سلاح شیمیایی استفاده کردند.
وزیر دفاع با بیان این که تمام این جنایت ها با حمایت آمریکا انجام می شود، گفت: آنچه این توطئه ها را خنثی می کند عزم مردم و نیروهای مسلح ملت ها به ویژه سوریه و عراق بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها