روحانی: 70 طرح در سفر سمنان مصوب می شود

روحانی: 70 طرح در سفر سمنان مصوب می شود
سه شنبه 13 آذر 1397 - 11:11

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت که نزدیک به 70 طرح در سفر دولت به استان سمنان به مردم این استان وعده داده خواهد شد تا در سال های دولت دوازدهم اجرایی و عملیاتی شود.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه پس از ورود به استان سمنان در فرودگاه شاهرود به خبرنگاران گفت: خرسندم که در ماه ربیع المولود و ماه ولادت پیامبر اعظم(ص) توفیق دارم در استان سمنان حضور یابم و از هم استانی های عزیز در این سفر دیدار داشته باشم. 
روحانی تاکید کرد: هدف از سفر این است که طرح هایی که در دو سفرم به این استان مصوب شد، دوباره مورد بررسی قرار گیرد که چه میزان اجرا شده و چه میزان از اجرای آن باقی مانده است. 
رئیس جمهوری بیان کرد: همزمان با این سفر، نشست نماز در استان سمنان برگزار می شود که توفیق حضور در آن را خواهم داشت و آیین 16 آذر روز دانشجو امسال در دانشگاه سمنان برگزار می شود که به این مناسبت نیز با دانشجویان استان دیدار خواهم کرد. 
آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان، سعید ناجی سرپرست استانداری و شماری از نمایندگان، مدیران کل و مسوولان استان سمنان و شهرستان شاهرود در فرودگاه این شهر از روحانی استقبال کردند. 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) وارد استان سمنان شد و تا فردا برنامه های گوناگونی در این استان دارد. 
سخنرانی در جمع مردم شاهرود، شرکت در نشست سراسری نماز، سخنرانی به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان استان و حضور در نشست شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری در این سفر است. 
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، شماری از وزرای دولت نیز برای بهره برداری و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر می کنند. 
روحانی پیش از این، فروردین 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها