ادامه نقض توافق منطقه خلع سلاح در ادلب از سوی گروه های تروریستی

ادامه نقض توافق منطقه خلع سلاح در ادلب از سوی گروه های تروریستی
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 11:32

گروه های تروریستی با حمله راکتی به مناطق مسکونی و ایست های ارتش سوریه در حومه جنوبی ادلب و حومه شمالی حماه، به نقض توافق منطقه خلع سلاح در ادلب ادامه دادند.

العالم - سوریه

به گزارش خبرنگار سانا در حماه، گروه های تروریستی مستقر در شهر اللطامنه با چندین راکت منطقه الزلاقیات در حومه شمالی حماه را هدف قرار دادند که خسارات مالی برجای گذاشت.

بر اساس این گزارش، یگان های فعال ارتش در منطقه با سلاح های مناسب به منابع شلیک راکت ها حمله کردند و تلفاتی را به تروریست ها وارد کردند.

همچنین یگانی از نیروهای ارتش سوریه، تلاش یک گروه تروریستی را که قصد داشت با یک خودرو از ریف جنوبی ادلب به سمت یکی از پایگاه های نظامی در حومه شمالی حماه نفوذ کند،ناکام گذاشت.

به گزارش خبرنگار سانا، یگانی از ارتش سوریه، خودروی حامل گروهی از تروریست ها را که از حومه جنوبی ادلب درصدد نفوذ به سمت روستای الجیسات در حومه شمالی حماه از طریق جاده ارتباطی میان الهبیط در جنوب غرب ادلب بود، زیر نظر گرفت و با سلاح مناسب آن را هدف قرار داد که درنتیجه خودرو منهدم و سرنشینان آن کشته شدند.

یگان های ارتش سوریه از زمان شروع اجرای توافق منطقه خلع سلاح در ادلب، تلاش های مکرر گروه های تروریستی از مناطق حومه ادلب و حماه به سمت ایست های نظامی مستقر با هدف حفاظت از مناطق امن در حومه شمالی حماه را ناکام گذاشته اند.

پربیننده ترین خبرها