فعال سیاسی یمنی:

دولت یمن در جنایات آمریکا شریک است

دولت یمن در جنایات آمریکا شریک است
شنبه 20 آبان 1391 - 12:57

فعال سياسي يمني، سياستمداران و دولت وفاق ملي را مسئول دخالت هاي آمريكا و نقض حريم هوايي يمن توسط جنگنده هاي اين كشور دانست.

"احمد الجنيد" در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: حمله هوايي آمريكا با هواپيماي بدون سرنشين به منطقه السرين در صنعا، فقط سازمان القاعده را هدف نگرفت، بلكه يكي از همراهان علي محسن الاحمر را نيز هدف قرار داد. در واقع هواپيماهاي آمريكايي به بهانۀ حمله به القاعده، فقط به دنبال ترورهاي سياسي هستند.

الجنيد تاكيد كرد: انقلابيون مستقل يمن در گردهمايي سراسري نيروهاي انقلابي و همچنين جوانان مستقل، تظاهرات اعتراض آميز خود را در اعتراض به همدستي دولت موسوم به وفاق ملي با آمريكا در ماجراي حملات هوايي به مناطق مختلف يمن، تشديد خواهند كرد.

وي افزود: برخي از سياستمداران يمني براي خرسند نگه داشتن آمريكا با يكديگر رقابت مي كنند و حاضرند هر چيزي را براي كسب رضايت واشنگتن فدا كنند.

اين فعال سياسي يمني با تاكيد بر ضرورت تحقق اهداف انقلاب يمن، حفظ حاكميت و استقلال كشور را از اهداف انقلاب شمرد و از همه مردم خواست با تجمع در میادین و اعتراض به روند جاري، مخالفت خود را با نظام دست نشانده كنوني يمن كه به ابزار دست آمريكا، تركيه و عربستان تبديل شده است، اعلام كنند.

احمد الجنيد در پايان، مشكل اصلي يمن را دخالت بيگانگان و همدستي عوامل داخلي با آمريكا و كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس دانست و تاكيد كرد: مردم براي اعتراض به اين روند به برگزاري تظاهرات ادامه خواهند داد.

26



پربیننده ترین خبرها