ترامپ و امضای قانونی علیه دولت خود!

ترامپ و امضای قانونی علیه دولت خود!
چهارشنبه 21 آذر 1397 - 14:17

ترامپ قانونی را امضاء کرد که به ضررش تمام خواهد شد.

العالم - آمریکا

کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دیروز قانون "کمک و بازخواست مربوط به کشتار جمعی در عراق و سوریه" را امضاء کرد.

ترامپ روز سه شنبه قانون کمک و بازخواست مربوط به کشتار جمعی در عراق و سوریه را امضاء کرد قانونی که شامل اعطای کمک های بشردوستانه و دیگر کمک ها به اقلیت های ساکن این دو کشور عربی می شود.

لیندسی والترز معاون سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد : قانون جدید از وزارت امور خارجه می خواهد که دولت های خارجی را برای تعیین و محاکمۀ افراد مظنون به ارتکاب جنایات ضد بشری یا کشتار جمعی یا جنایات جنگی محاکمه کند که نیروهای گروه های تروریستی خارجی فعال در عراق و سوریه جزء این افراد محسوب می شوند.

پیشنویس این قانون در مجلس نمایندگان و مجلس سنا به تأیید دو حزب جمهوریخواه و حزب دمکرات رسیده بود.

دونالد ترامپ در حالی این قانون را امضاء کرد که آمریکا یکی از بزرگترین عاملان کشتار جمعی در عراق و سوریه نامبرده می شود و هواپیماهای کشورش در این دو کشور عربی حملات ویرانگر و خونین اجراء می کنند به نحوی که تاکنون دهها هزار زن و کودک در این حملات کشته شده اند و جنگنده های ائتلاف آمریکایی موسوم به مبارزه با داعش همچنان به حملات خود در سوریه ادامه می دهد و غیرنظامیان بیشتری را در شهرهای دیرالزور و هجین به خاک و خون می کشد.

پربیننده ترین خبرها