شکست حمله به گردان هوایی در حلب سوریه

شکست حمله به گردان هوایی در حلب سوریه
دوشنبه 22 آبان 1391 - 15:34

العالم - مقام هاي سوري از شکست و فرار تروريست ها در حمله به گردان هوايي " حندرات حلب " خبر دادند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه العالم یک منبع آگاه سوری گزارش برخي رسانه ها را درباره تسلط تروريست ها بر این گردان نيروي هوايي تكذيب كرد و هدف از انتشار اين اخبار بي اساس را روحيه دادن به تروريست ها دانست.

وی گفت: تعدادي از تروريست ها امروز به مقر گردان در حندرات يورش بردند؛ اما نگهبانان مانع آنها شده و پس از كشته و زخمي شدن تعدادي ، بقيه سلاح ومهمات خود را گذاشتند و گريختند.
اين مسوول سوري همچنين اظهار داشت يك واحد از نيروهاي مسلح امروز در منطقه ليرمون حلب طي عملياتي موفق شدند 5 خودرو و 2 كاميون حامل مهمات متعلق به تروريست ها را منهدم كنند و در نتيجه تروريست هاي سوار براين خودروها كه به سوي منطقه بني يزيد در ليرمون درحال حركت بودند نيز به هلاكت رسيدند.
وي خاطرنشان كرد واحد ديگري از نيروهاي مسلح نيز در منطقه ضهره عبد ربه در ليرمون موفق به انهدام 5 خودروي مجهز به تيربارشدند و در كفر حمرا نيز يك واحد ديگر طي عمليات جداگانه اي تعدادي از تروريست هاي وابسته به جبهه النصرة را به هلاكت رساندند.
منبع آگاه خاطرنشان كرد اين عمليات ها با دقت و سرعت خوبي انجام شد به نحوي كه خسارتهاي قابل توجهي براي تروريست ها به دنبال داشت.
در ديرالزور هم يكي ديگر از واحدهاي مسلح 4 تن از تروريستهاي گروه موسوم به كتيبة الفؤاد را هلاك و خودروي متعلق به ايشان را منهدم كردند.
در همين حال " سانا " خبرگزاری رسمی سوریه تایید کرد که تروريست ها روز دوشنبه مهندس خالد سعد عزالدين مدير شهر صنعتي حسياء در استان حمص و مهندس يوسف طلاس و نيز راننده خودروي حامل اين دوتن را به قتل رساندند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها