دبیرکل حزب الله لبنان:

پهباد ایوب بخشی ازسامانه پیشرفته بازدارندگی است

پهباد ایوب بخشی ازسامانه پیشرفته بازدارندگی است
دوشنبه 22 آبان 1391 - 18:24

العالم - دبيركل حزب الله لبنان از پهپاد ايوب به عنوان بخشي از سامانه پيشرفته بازدارندگي دشمن ياد کرد که اطلاعات ارزشمندي به دست آورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، سید حسن نصر الله تاکید کرد: پهپاد ايوب بخشي از سامانه پيشرفته بازدارندگي دشمن و نشانه عزم مقاومت براي حركت رو به جلوست لذا دشمن ارزش اطلاعات دقيق منتقل شده توسط هواپيما را مي داند

هواپیمای شناسایی  درماه گذشته وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شد، در جنوب فلسطین و در مناطق حساس آن به پرواز درآمد و به نزدیکی منطقه دیمونا رسید.

 این هواپیمای ساخت ایران توسط مقاومت به این ماموریت اعزام شد.

 دبیرکل حزب الله لبنان افزود: مقاومت لبنان توانست معادله بازدارندگي تازه اي در برابر دشمن صهيونيستي ايجاد كند كه مبتني بر ارتش، ملت و مقاومت است.

نصرالله دوشنبه شب در مراسم روز شهيد افزود: كسي فكر نكند آنچه در لبنان و منطقه درباره مقاومت گفته مي شود، ما را از تلاش براي ممانعت از دشمن بازخواهد داشت.
وی ادامه داد: .
دبیرکل حزب الله تصريح كرد: دست برداشتن از مقاومت، جنون و خودكشي است و راه مقاومت و تمسك به سلاح آن، راهكار انساني، عقلاني و اخلاقي است.
وی با اشاره به دستاوردهاي مقاومت در 30 سال گذشته، گفت: برخي مي خواهند تاريخمان فراموش شود تا رزمنده به عنودان مزدور و مزدور به عنوان وطن پرست معرفي شود.
سید حسن نصر الله خاطر نشان كرد: گروهي در لبنان به مقاومت و اينكه اسراييل دشمن است، اعتقاد ندارد، واشنگتن، تل آويو و 14 مارس خواستند مقاومت را در هم بشكنند؛ اما نتوانستند، با اين حال به كساني كه براي گفت وگوي سياسي شرط گذاشتند مي گويم كه به خاطر حسن اخلاقمان، گفت وگو با شما را مي پذيريم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها