تیراندازی در نزدیکی رام‌الله/ کشته شدن 3 سرباز صهیونیست و مجروحیت چند نفر دیگر/ یورش اشغالگران به روستای عصیره

پنج‌شنبه 22 آذر 1397 - 13:21

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تیراندازی در کرانه باختری و زخمی شدن چند صهیونیست خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی از تیراندازی در نزدیکی رام‌الله در کرانه باختری خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد سه نفر طی این عملیات در نزدیکی «سلواد» در رام‌الله به شدت زخمی شده‌اند، کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی تعداد مجروحان را چهار نفر اعلام کرد.

شبکه «المیادین» اعلام کرد فردی مسلح از خودروی خود در این منطقه پیاده شده و شروع به تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست‌و شهرک‌نشینان کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب» به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی، شماری از نظامیان صهیونیست طی این تیراندازی کشته شدند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد عامل عملیات فرارد کرده و ارتش در حال تعقیب اوست.

اخبار تکمیلی:

1:36 | شبکه تلویزیونی المنار در خبری فوری اعلام کرد رسانه های رژیم صهیونیستی هلاکت سه نظامی این رژیم را در عملیات ضد صهیونیستی در شهر رام الله در کرانه باختری اشغالی رود اردن تأیید و اعلام کرد یک سرباز دیگر اسرائیلی به شدت زخمی شده است.

1:36 | شبکه تلویزیونی المنار در خبری فوری اعلام کرد جنبش جهاد اسلامی فلسطین از عملیات ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی در نزدیکی منطقه سلواد در شهر رام الله در کرانه باختری اشغالی رود اردن استقبال و اعلام کرد مطمئن هستیم که دشمن شکست خواهد خورد.

2:49 | اسکای نیوز عربی از یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به روستای «عصیره» واقع در کرانه باختری خبر داده و نوشته است که این افراد در حال ضرب و شتم شهروندان فلسطینی هستند. علاوه بر این، در نابلوس شهرک‌نشینان به خودروهای فلسطینی حمله‌ور شده‌اند؛ همزمان، پدر یکی از نظامیان صهیونیست کشته‌شده در عملیات شهادت‌طلبانه امروز، به کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفته این رژیم باید روستایی را که عامل این عملیات از آنجا آمده، با خاک یکسان کند.

پربیننده ترین خبرها