انتقاد گروه های فلسطینی از نقش "خبیثانۀ" الجزیره

انتقاد گروه های فلسطینی از نقش
چهارشنبه 1 آذر 1391 - 18:21

جبهه خلق براي آزادي فلسطين - فرماندهي كل- عملكرد شبك? قطري الجزيره در قبال حمل? رژيم صهيونيستي به نوار غزه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی شبكه العالم، جبهه خلق با صدور بيانيه اي، نقش "خطرناك و خبيثانه" اين شبكه قطري را در قبال تجاوز رژيم صهيونيستي به غزه محكوم كرد.

بيانيه مزبور در واكنش به دعوت شبكه الجزيره از شيمون پرز و برخي مسئولان ديگر صهيونيست براي شركت در برنامه هاي اين شبكه و نيز تعرض شبكه مذكور به سيد حسن نصر الله و احمد جبريل، دبير كل جبهه خلق، در برنامه " الاتجاه المعاكس" صادر شده است.

در اين بيانيه آمده است: اين شبكه قطري بر خلاف پوشش گسترده تجاوز رژيم صهيونيستي به غزه، در صفحه انگليسي اش تلاش كرده است تا تصاوير تاثیرگذاری از كشتارهاي رژيم اشغالگر صهيونيست در غزه - از جمله كشتار دو خانواده الدلو و شحادة - پخش نكند.

جبهه خلق در بيانيه مزبور همچنين تاكيد مي كند: شبكه الجزيره طرح هاي  حكام قطر و اربابان آنها را در منطقه اجرا مي كند و از اين رو همه گروه هاي سياسي عربي و فلسطيني و همه فعالان رسانه اي و فرهيختگان عرب و فلسطيني بايد به اين نقش خطرناك توجه داشته باشند وتوطئه هاي اين شبكه را افشا كنند.

پربیننده ترین خبرها