شکایت مقامات قطری از روزنامه نگاران کویت

شکایت مقامات قطری از روزنامه نگاران کویت
چهارشنبه 15 آذر 1391 - 22:16

یک وكيل قطري اعلام کرد که هفته آينده برای طرح شکایت علیه نویسندگان و فعالان رسانه ای کویتی که قطر را عامل تحریک و تامین مالی تظاهرات و ناآرامی های اخیر کویت دانسته اند، به این کشور سفر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "عبدالله احمد طاهر" مدعی شد: این ادعاهای دروغین، اتهام خطرناكي است كه باعث تيره شدن روابط قطر با كشور دوست و برادر، كويت، خواهد شد.
وي افزود: ادله اتهام خود را به مطالب مطرح شده در برنامه "تاك شوك" با اجرای محمد الوشيحي از شبكه اليوم و مقالات توهين آميز نشريات کویتی مستند خواهد کرد.
این وكيل قطري مهم ترين متهمان اين پرونده را "فؤاد هاشم" و "نبيل الفضل" نويسندگان روزنامه الوطن دانست و گفت: آنها اتهام بي اساس حمايت مالي قطر از رهبران مخالف كويتي از جمله "احمد السعدون" رئيس سابق پارلمان کویت و نیز اتهام حمايت قطر از طرح اخوان المسلمين برای براندازي نظام حاكم بر کویت را مطرح کردند.
عبدالله احمد طاهر ضمن تاكيد بر اين كه اين اتهامات نتیجه ای جز لطمه زدن به آبروی بيگناهان و توهين به كشور دوست، قطر، ندارد افزود: وكلاي ديگري هم در داخل قطر عليه اين افراد، اقامۀ دعوی خواهند كرد.
 
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها