جهاد اسلامي:

تنها راه مقابله با رژيم صهيونيستي مقاومت است

تنها راه مقابله با رژيم صهيونيستي مقاومت است
پنج‌شنبه 16 آذر 1391 - 12:56

عضو ارشد جهاد اسلامي ، مقاومت را تنها راه مقابله با اشغالگری و تعدی های رژيم صهيونيستي و دفاع از ملت فلسطین در برابر این رژیم دانست.

"شكيب العينا" ، مسوول روابط سياسي جنبش جهاد اسلامي فلسطين روز پنج شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم همچنين بر ضرورت وحدت گروه هاي فلسطنيي به عنوان عامل راهبردي براي احترام به حقوق ملت فلسطين از سوي جامعه جهاني و دشمن صهيونيستي تاكيد كرد.
مسوول روابط سياسي جنبش جهاد اسلامي اظهار داشت: هم اكنون فرصتي واقعي براي وحدت گروه هاي فلسطيني در مقابله با رژيم صهيونيستي ايجاد شده است.
به گفته العينا ، دشمن صهيونيستي درصدد تحميل خواسته ها و سياست هاي خود به ملت فلسطين و قرار دادن منطقه در برابر كار انجام شده است.
وي با اشاره به تشديد شهركسازي و تسريع دراجراي طرح هاي يهودسازي سرزمين هاي فلسطيني گفت: بيش از 60 درصد زمين هاي اشغال شده فلسطين در سال 1967 شهركسازي شده و در واقع چيزي از اين اراضي براي فلسطينيان باقي نمانده است .
مسوول روابط سياسي جهاد اسلامي پيروزي نيروهاي مقاومت در جنگ اخير اسرائيل عليه باريكه غزه را دستاوردي مهم براي ملت فلسطين دانست و افزود: وحدت ملت فلسطين يك بار ديگر طعم شكست را به رژيم صهيونيستي چشاند .
العينا خاطرنشان كرد: بايد از اين دستاورد در روند مبارزه با دشمن صهيونيستي استفاده كرد و سطح مقاومت را در كل سرزمين هاي فلسطيني ارتقا داد.
عضو ارشد جهاد اسلامي فلسطين با اشاره به جدي نبودن جامعه بين المللي  در اعمال فشار به رژيم صهيونيستي ، گفت: جامعه بين الملل همچنان به حفظ امنيت اسرائيل پايبند است؛ هر چند كه سياست هاي  بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي و ادامه شهركسازي در سرزمين هاي فلسطيني، طرح آمريكا و اتحاديه اروپا را در خصوص روند صلح به چالش كشانده است.

Swh -11-18-20
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها