استقبال از عطر موشک های ایرانی در غزه

استقبال از عطر موشک های ایرانی در غزه
چهارشنبه 22 آذر 1391 - 17:50

عطری با نام " M75" که از نام یک موشک مورد استفادۀ رزمندگان مقاومت فلسطین اقتباس شده، تنها چند روز پس از عرضه، به پرفروشترین عطر در غزه تبدیل شده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، M75 نام موشکی است که در جنگ اخیر غزه، گردان های عزالدین قسام - شاخه نظامی حماس- با آن قدس اشغالی را هدف قرار دادند.
به گفته گردان های قسام نام M75 به یاد "ابراهیم المقادمه" رهبر سابق شاخه نظامی حماس انتخاب شده است که طی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خودروی حامل وی در سال 2003 به شهادت رسید.
"عبدالناصر" یکی از کارکنان شرکت عطر سازی "خلیل ستایل" می گوید: ایده تولید این عطر برای جاودانه کردن خاطره پیروزی مقاومت طراحی شده است.
در جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه گردان های عزالدین قسام و سرایا القدس، با موشک های فجر5 تل آویو و با موشک های M75 قدس اشغالی را هدف قرار دادند.
بلافاصله بعد از اتمام جنگ نماهنگ هایی در ستایش گروه های مبارز فلسطینی در مواجهه با رژیم صهیونیستی تولید و منتشر شد که یکی از بارزترین آنها نماهنگ " بزن، تل آویو را بزن" بود.
مصرف کنندگان این عطر، دلیل اقبال مردم به آن را ابتکار تولید کننده در نامگذاری عطر می دانند و معتقدند با وجود آن که عطرهای خوشبوتری هم در بازار وجود دارد، نام این عطر انگیزه ای برای خرید آن است. این عطر در دو نوع زنانه و مردانه تولید شده است.
 

پربیننده ترین خبرها