همسر دیکتاتور تونس؛ مزدور موساد

همسر دیکتاتور تونس؛ مزدور موساد
سه شنبه 30 فروردين 1390 - 03:54

محافظ شخصي " زين العابدين بن علي" ديکتاتور سرنگون شده تونس فاش کرد که "ليلا طرابلسي" همسر بن علي ، مزدور موساد بوده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه الجزایری " الشروق " نوشت :

 

"عبدالرحمان سوبیر" محافظ شخصی بن علی بار دیگر سکوت خود را شکست و در صفحه خود در شبکه های اجتماعی اینترنتی فاش کرد که همسر بن علی مزدور سازمان اطلاعات اسرائیل "موساد"، و عامل اصلی ترور برخی از فلسطینیان بوده است.

 

این روزنامه الجزایری روز یک شنبه به نقل از پایگاه اینترنتی "حوار و تجدید" تاکید کرد: سوبیر از رازهای محمد العربی المحجوبی معروف به "الشاذلی الحامی" از منشی های وزیر کشور در سال 1990 پرده برداشت و فاش کرد که وی با سازمان موساد هم دست بوده و با آن ها در تماس بوده است.

 

سوبیر خاطر نشان کرد که بن علی و لیلا طرابلسی با رژیم اسراییل هم دست هستند، و طرابلسی مزدور موساد، و در بسیاری از عملیات ترور رهبران فلسطینی در تونس دست داشته است.

 

سوبیر سپس اطلاعات مهمی از دوران ریاست جمهوری زین العابدین بین علی فاش کرد که تشکیل پرونده جنایی برای رییس جمهوری مخلوع و همسرش و همچنین دامادش سلیم شیبوب و شماری از رهبران رده بالای امنیتی را ضرورتی اجتناب ناپذیر می کند.

 

بر پایه این گزارش، طرابلسی در سال 1991 دو تن از عوامل سازمان اطلاعات تونس را مامور کرد تا یک تاجر تونسی که از دوستان نزدیک بن علی بود، ترور کنند.

 

در بخشی دیگر از این افشاگری ها آمده است که داماد بن علی، قاتل دختربچه ای چهار سال است و در سال 1992 قاتلی را مامور کشتن این دختر در منطقه الردیف کرد، آن گاه سلمه علی السریاطی در تحقیقاتی درباره این موضوع گزارشی تهیه و به پلیس تونس ارائه داد که ثابت می کرد، قاتل این دختر مستقیما از طرف داماد بن علی مامور کشتن این دختر شده بود.

 

سوبیر همچنین با افشای اطلاعات جدیدی درباره وجود گنج هایی کشف نشده در قصر کارتاژ، تاکید کرد که گنج های مزبور بسیار بیشتر و ارزشمندتر از آن چیزی است که تا به حال کشف و پیدا شده است.

 

وی سپس توضیح داد که این گنج ها مجموعه ای از مدال ها و نشان های مرصع به طلا و یاقوت است که لیلا طرابلسی و برادرش بلحسن جمع آوری کرده اند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها