استقبال بحرین از فیلتمن و ادامه سرکوب مردم

استقبال بحرین از فیلتمن و ادامه سرکوب مردم
سه شنبه 30 فروردين 1390 - 09:14

درحاليکه سرکوب مردم بحرين با مشارکت نيروهاي سعودي همچنان ادامه دارد، "خالد بن حمد آل خليفه" وزير امور خارجه بحرين با "جفري فيلتمن" معاون وزير امور خارجه آمريکا در منامه ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، بحرین محور مذاکرات با معاون وزیر امورخارجه آمریکا را تقویت روابط میان دو کشور عنوان کرده است.

 

دو طرف در این دیدار راههای افزایش همکاری و دوستی میان واشنگتن و منامه، و تحولات بحرین بویژه اعتراضات مردمی را بررسی کردند.

 

فیلتمن بر توجه آمریکا به حمایت از امنیت و ثبات در بحرین، و تمایل این کشور به شراکت موجود میان دو کشور تاکید کرد.

 

سفرهای پی در پی مقامات آمریکایی به بحرین درحالی صورت می گیرد، که سرکوب مردم این کشور توسط نیروهای سعودی و بحرینی همچنان ادامه دارد.

 

وزیر امور خارجه بحرین تاکید کرده است که نیروهای سعودی و اماراتی تا از بین رفتن آنچه که آن را "تهدیدات خارجی" توصیف کرد، در بحرین باقی خواهند ماند.

 

نیروهای سعودی و بحرینی در روزهای اخیر علاوه بر ادامه حمله به مردم و عزاداران، درحال تخریب مساجد و حسینیه ها هستند.

 

خبرنگار العالم از منامه گزارش داد، نیروهای سعودی و بحرینی دیروز برای ترساندن مردم با استفاده از خودروهای نظامی و بلدوزر به منطقه "الدیه" یورش بردند.

 

این نیروها همچنین دیروز مسجد امام صادق (ع) را در روستای "سلماباد" و مسجد امیر محمد البریغی را در روستای "عالی" تخریب کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها