مردم لندن از چه خرسی ترسیدند؟

شنبه 11 بهمن 1393 - 20:04

العالم - مسافران مترو و ساکنان لندن با مشاهده یک خرس قطبی بزرگ به طول دو و نیم متر در مترو، پارکها و خیابان های این شهر، دچار رعب و وحشت شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، با وجود اینکه این خرس قطبی حقیقی و ترسناک به شمار می آمد، اما در حقیقت بخشی از تبلیغات برای برنامه تلویزیونی جدیدی تحت عنوان " Fortitude" بود.

این خرس بزرگ که در حقیقت یک عروسک بود، با دقت بسیار زیاد به مدت هشت هفته توسط شماری از کارشناسان جلوه های ویژه طراحی  و کاملا مشابه خرس قطبی حقیقی بود و پوششی کاملا مشابه پوست خرس بر روی آن کشیده شده بود.

شماری از مردم با دیدن این عروسک به شکل خرس قطبی، واقعا دچار رعب و وحشت شدند. اما برخی دیگر، آن را عجیب و مایه تفنن دانستند. گروهی از عابران نیز حتی پس از اینکه به آنها اطلاع داده شد که خرس قطبی مذکور، یک عروسک است، این موضوع را باور نکردند.

این خرس به گونه ای طراحی شده بود که به دو فردی که خودشان را در داخل آن مخفی شده بودند امکان می دید تا حرکاتشان را تنظیم نموده و از قسمت سر این خرس بزرگ فضاهای اطراف را مشاهده کنند. هر کدام از این دو نفر به مدت پنج روز، درباره حرکات خرس مطالعه و تمرین کرده بودند تا حرکات آن تا حد امکان واقعی به نظر برسد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها