ویدیو؛ روش خانم سخنگو برای فرار از سؤالات سخت!

سه شنبه 5 اسفند 1393 - 17:09

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تازه‌ترین نشست خبری خود، برای پاسخ ندادن به پرسش‌های چالش‌زای دو خبرنگار، راهکار "فرار به جلو" را انتخاب کرد.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنیفر پساکی در نشست مطبوعاتی اخیر خود با خبرنگاران، پرسش دو تن از آنها را با عبارت «نفر بعد لطفا..!» پاسخ داد!

وی در ابتدا با پرسش یک خبرنگار مواجه شد که پرسید: «.. چرا از دیکتاتوری سخن می گویید؟ مگر حکومت قبلی اوکراین، غیر منتخب و دیکتاتوری بود؟!» و خانم سخنگو در پاسخ گفت: «گمان می کنم شما تاریخچۀ این مساله را می دانید! نفر بعدی لطفا..!»

اما دقایقی بعد، خبرنگار دیگری با اشاره به تناقضات آشکار در سیاست خارجی آمریکا گفت: چگونه است که رئیس جمهور یمن را پس از فرار از پایتخت، هنوز رئیس جمهور می دانید؛ اما این قاعده را درباره رئیس جمهور سابق اوکراین به کار نمی برید؟!

پساکی در پاسخ گفت: قانون اساسی یمن چنین ایجاب می کند!

اما خبرنگار تاکید کرد: قانون اساسی اوکراین هم همین را  می گوید! و اینجا بود که خانم سخنگو باز هم از همان شیوه استفاده کرد و گفت: شما باید تاریخچه موضوع را بخوانید... رئیس جمهور اوکراین از کشور خارج شد. ما می توانیم جزئیات موضوع را در اختیار شما بگذاریم... خب ادامه می دهیم.. لطفا نفر بعدی!»

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها