ادعای جالب گمرک کویت درباره بسته خطرناک ایرانی! + ویدیو

دوشنبه 17 فروردين 1394 - 20:14

تلاش برخی کشورهای عربی در راستای ایران‌هراسی برای توجیه تجاوز خود به یمن و حمایت از تروریست‌ها، ابعاد خنده‌آوری پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در ویدیویی که امروز (دوشنبه) در سایت سعودی "ویدیو 24" منتشر شده، یک افسر گمرک کویت، با نشان دادن یک سطل حاوی مواد شیمیایی، مدعی می‌شود که بسته محتوی مواد "قابل انفجار" از ایران آمده و در راه ارسال به بحرین بوده و توسط گمرک کویت کشف شده است.

این افسر کویتی بدون ارائه هرگونه دلیل و مدرک و حتی بدون نشان دادن جزئیات مکتوب بر روی برچسب سطل، این ادعا را مطرح می کند.

وی از "شیمیایی" و "قابل اشتعال" بودن محتوای این بسته سخن می گوید، اما حتی نیازی به نشان دادن برچسب روی سطل نمی بیند و ظاهرا اطمینان دارد که مخاطبان به محض شنیدن نام ایران، چشم بسته هر آنچه او بگوید، می پذیرند!

این در حالی است که محصولات پتروشیمی و رنگسازی و دیگر صنایع شیمیایی کشورمان به کشورهای مختلفی صادر می شود و وجود چنین محصولاتی با نشان "ساخت ایران" در کشورهای همسایه کاملا عادی به نظر می رسد، اما افسر کویتی شاید چنین عبارتی را هم بر روی سطل پیدا نکرده که برای اثبات ادعای خود، آن را از نزدیک نمایش دهد!

برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه SAVE LINK AS را انتخاب کنید .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها