کتک خوردن دختر عربستانی از نیروهای امربه معروف + ویدیو

چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 15:20

انتشار ویدئویی از کتک خوردن یک دختر از افراد اداره موسوم به ستاد امر به معروف و نهی از منکر عربستان مقابل فروشگاهی در ریاض، خشم کاربران عربستانی را برانگیخت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از دو دختری که در این حادثه طعم خشونتِ ستاد امر به معروف و نهی از منکر عربستان را چشیده بود، آن را "ظلمی آشکار از این تشکیلات" دانست.

وی در خصوص جزئیات این ماجرا به روزنامه الحیات چاپ لندن گفت: من و دختری که کتک خورد، در مقابل فروشگاه "النخیل" ایستاده بودیم و سعی داشتیم برای رسیدن به خانه تاکسی بگیریم، در همین حال یکی از گشتی های ستاد امر به معروف در برابر ما ایستاد و از ما خواست چهره هایمان را بپوشانیم، ما از دستور او اطاعت نکردیم، ناگهان دیدیم از خودرو پیاده شد، به همین سبب به سرعت صورت هایمان را پوشاندیم.

او در ادامه خاطر نشان کرد: از ترس، به داخل فروشگاه پناه بردم، اما نیروی ستاد امر به معروف به دنبال من می دوید و بر سر پلیس فریاد می زد که مرا دستگیر کنند، البته آن ها مرا دستگیر نکردند و من توانستم فرار کنم. اما دوستم به طرف خیابان اصلی فرار کرد و آن چه در آن ویدئو مشاهده کردید، اتفاق افتاد.

وی خاطر نشان کرد: سرنشینان یک اتوبوس، موفق شدند دوستم را از چنگ ستاد امر به معروف و نهی از منکر نجات دهند و او سرانجام با وضعیتی بسیار بد به خانه رسید. ستاد امر به معروف و نهی از منکر، کیف و بعضی از وسایلش را مصادره کردند اما او توانست تلفن همراهش را که نیروی ستاد سعی داشت به هر ضرب و زوری از دستش در آورد، نجات داد.

205-8

پربیننده ترین خبرها