فیلمی که «اسرائیل» از موشک جدید حماس منتشر کرد (ویدیو)

يکشنبه 2 آبان 1395 - 18:14

رژیم صهیونیستی با استناد به یک فیلم ادعا می کند که مقاومت غزه خود را برای جنگی جدید آماده می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، ساکنین شهرک صهیونیست نشین "نتيو هاعَسارا"، نزدیک مرز شمالی باریکه غزه، از ارتش رژیم صهیونیستی خواستند که خود را برای مقابله با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) آماده کنند.
روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت امروز یکشنبه نوشت: «شهرک نشینان فیلمی از جدیدترین آزمایش موشکی حماس ضبط کرده و آن را به مقامات اسرائیلی تحویل داده اند. آن ها خواستار آمادگی ارتش برای مقابله با حملات موشکی احتمالی فلسطینی ها شده اند.
یدیعوت آحارونوت نوشت: «این فیلم نشان می دهد که حماس پس از آزمایش جدیدترین موشک خود رزمایشی در نزدیکی مرزهای باریکه غزه برای آماده کردن نیروهایش برگزار می کند».
این روزنامه اسرائیلی افزود: «حماس روز جمعه گذشته جدیدترین موشک خود را در منطقه العطاطره در شمال باریکه غزه آزمایش و رزمایش خود را نیز در همین منطقه برگزار کرد و یک شهرک نشین فیلم آزمایش موشکی و رزمایش حماس را از پنجره خانۀ خود تهیه کرد. همین شهرک نشین می گوید که صدای موشک حماس بسیار گوش خراش بود و تاکنون چنین موشکی با این صدای بلند در دست حماس دیده نشده است».
آحارونوت مدعی شد: «این فیلم نشان می دهد که حماس خود را برای جنگ با اسرائیل آماده می کند و این امر برای هیچ کس پنهان نیست. حماس موشک های آزمایشی خود را به سوی دریای مدیترانه و مناطق بایر شلیک می کند».

214

پربیننده ترین خبرها