ویدیو: مردی که داعش پسر، نوه و همسرش را مقابل چشمانش کشت

دوشنبه 27 دی 1395 - 18:11

دنون یونس شهروند اهل شرق موصل است که به خانه ویرانه اش سر می زند؛ وی می گوید چگونه داعش پسر، نوه و همسرش را در مقابل چشمانش اعدام کردند و تمامی اسباب خانه را به غارت بردند.

العالم عراق

دنون یونس در خانه ویرانه اش در شرق موصل گشت می زند، یونس می گوید: داعشی ها خانه ام را غارت کرده اند و در خانه تنها حکم مرگ فرزندش، تصویری قدیمی از همسرش و نسخه ای قرآن دارم.

دنون می گوید که فرزند و نوه اش عضو ارتش عراق بوده و به اسارت داعش درآمدند. پس از 40 روز از اسارت، داعش آنها را اعدام کرد. همسر دنون نیز اعدام شد. اما دنون توضیحی در این باره نمی دهد. احتمالا وی در اعتراض به اعدام پسر و نوه اش یا هنگام مقاومت در برابر چپاول خانه اعدام شده چون اعدام در مقابل خانه آنها صورت گرفته است.

دنون ویدیوی اعدام آنها را به دست عناصر داعش دارد. در قطعه ای از اعدام آنها که با شلیک به سر قربانیان انجام شده، صدای روی تصویر که صدای یک داعشی است می گوید آنها ( فرزند و نوه دنون ) به " مجاهدین" ( تروریست های داعش) حمله کرده اند.

دنون می گوید: داعشی ها آنها را جلوی چشم من اعدام کردند و گفتند که آنها کافر هستند. آنها همسرم را هم کشتند. آنها یک خودروی بزرگ آوردند و تمام وسایل خانه را جمع کردند. گفتم چرا وسایلم را می برید، گفتند چون فرزندت سرباز بوده است، او جاسوس و جنایتکار بوده است.

دنون یونس قران را به دست می گیرد و می گوید: به حق قرآن خدا آنها را نابود کند!

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها