ویدیوی مخفیانه از داخل پایتخت خود خوانده داعش!!

چهارشنبه 7 تير 1396 - 13:01

به تازگی ویدیویی از داخل رقه منتشر شده که گوشه ای از زندگی روزمره عناصر داعش را در داخل پایگاه اصلی داعش در سوریه نشان می دهد.

العالم - سوریه

شبکه آمریکایی "سی ان ان"، روز (سه شنبه 27 ژوئن 2017) ویدیوهای جدیدی را از زندگی روزمره تروریست های داعش در شهر رقه منتشر کرده است که در آن یکی از خیابان های محاصره شده در این شهر با کیسه های شن سنگربندی شده، و عنصری داعشی به نام "ابو عیشه" که از بلژیک به گروههای تروریستی در سوریه پیوسته، در حال خرید لباس داعشی دیده می شود.

در گوشه ای دیگر از این خیابان، دو تروریست با زبان روسی درباره حملات هوایی صحبت می کنند. در این ویدیو همچنین تروریست دیگری به نام "ابو لقمان المصری" مشاهده می شود که با کمک پلیس نظامی در جستجوی عنصری تونسی به نام "ابو مریم" است.

به گفته این شبکه، با توجه به  این ویدیوها، وضعیت خیابان ها نشان دهنده ترس و نگرانی از هواپیماهای ویژه جاسوسی ائتلاف بین  المللی است اما با وجود جنگ و درگیری، بازارهای داخل شهر با حضور خریداران و محصولات شلوغ به نظر می رسد.

گفتنی است، "نیروهای سوریه دموکراتیک"، متشکل از ائتلاف با یگان های حمایت مردمی کرد و جنگجویان عرب، روستای الغوطه در جنوب شهر رقه را از اشغال تروریست های داش آزاد کردند و در حال تلاش برای پیشروی بیشتر در سمت جنوب این شهر به منظور تکمیل محاصره بقیه محله های داخل آن از چهار طرف است.
از سوی دیگر ارتش سوریه و همپیمانانش، نبردهای سنگینی را علیه گروهک تروریستی داعش در دیرالزور آغاز کرده اند اما آمریکا اخیرا برای جلوگیری از پیشروی نیروهای سوری، جنگنده این کشور را حین بمباران مواضع داعش به بهانه تهدید نیروهای همپیمان آمریکا سرنگون کرده است.
221

پربیننده ترین خبرها