کشف داروهای اسرائیلی در بیمارستان عناصر مسلح در سوریه

کشف داروهای اسرائیلی در بیمارستان عناصر مسلح در سوریه
چهارشنبه 28 شهريور 1397 - 13:15

نیروهای سوریه داروهای ساخت رژیم صهیونیستی را در یک بیمارستان پیشرفته باقی مانده از عناصر مسلح در منطقه جولان سوریه کشف کردند.

العالم - سوریه

به گزارش شبکه خبری العالم، پلیس سوریه وارد مناطقی در استان القنیطره از جمله جباتا الخشب، شهر قنطیره، نبع الصخر و ناحیه قصیبه در بخش سوری جولان اشغالی شد و یک بیمارستان کامل را کشف کرد که عناصر مسلح آن را باقی گذاشته بودند.

این بیمارستان مجهز به تجهیزات و وسایل پزشکی مدرن خارجی و دارو در شهرک البریقه قرار داشت.

به نوشته شبکه روسیا الیوم، یکی از پزشکان به وجود داروهای ساخت رژیم صهیونیستی و آمریکایی و فرانسوی در این بیمارستان اشاره کرد و به خبرنگاران گفت: سوری ها ساده نمی توانستند به سادگی چنین داروهایی بدست آوردند.

در داروخانه این بیمارستان مقادیر زیادی آنتی بیوتیک، واکسن، مسکن ها و نظایر آن و ابزارهای جراحی جدید وجود دارد. این بیمارستان دارای دستگاههای مختلف تصویر برداری و یک بخش جراحی مدرن است.

جالب است که بیمارستان دارای سیستم گرمایش مرکزی است که وجود چنین چیزی در آن منطقه نادر است. بیمارستان همچنین حاوی اتاق بیمار و اتاق استراحت خانواده است که فقط برای عناصر گروههای مسلح و اعضای خانواده آنها اختصاص یافته بود.

در نزدیک ساختمان بیمارستان نیز یک خودروی آمبولانس مجهز و مدرن با پلاک به انگلیسی و فرمان در سمت راست است.

در اوریل گذشته، ارتش سوریه سلاح هایی را که عناصر مسلح در منطقه از خود باقی گذاشته بودند، به نمایش گذاشت که اکثر آنها تولید کشورهای عضو ناتو بود.

ارتش سوریه یک پایگاه زیر زمینی را نشان داد که دارای مقر فرماندهی و بیمارستان نظامی و اتاق های چند منظوره و زندان گروگان ها بود.

پربیننده ترین خبرها