ضمن محکوم کردن شدید حمله تروریستی؛

حزب‌الله: دستانی شیطانی در پشت پرده حمله تروریستی اهواز است

حزب‌الله: دستانی شیطانی در پشت پرده حمله تروریستی اهواز است
شنبه 31 شهريور 1397 - 23:09

جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح ایران در شهر اهواز را محکوم کرد.

العالم _ لبنان

جنبش حزب‌الله لبنان شامگاه شنبه در بیانیه حمله تروریستی اهواز را به شدت محکوم کرد.

حزب‌الله در این بیانیه تأکید کرد که «دستانی شیطانی و خبیث» در پشت این اقدام جنایت‌کارانه وجود دارد تا به امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.

به گزارش وب‌سایت خبری جنبش حزب‌الله، این جنبش ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی مذکور، این حادثه را صمیمانه به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران و «اهالی شریف» اهواز تسلیت گفت.

حزب‌الله در این بیانیه از خداوند متعال برای خانواده‌های شهداء صبر و استقامت و برای مجروحان این حادثه تروریستی شفای عاجل طلب کرد.

جنبش مقاومت لبنان در بیانیه خود با بیان اینکه دستانی شیطانی و خبیث در پس پرده عملیات تروریستی امروز اهواز قرار دارد، علت این حادثه را «پایبندی کامل جمهوری اسلامی ایران به حاکمیت کامل و مخالفت با سیاست تبعیت از آمریکا» دانست.

حزب‌الله همچنین حمله تروریستی امروز اهواز را «وکنش صریح و مستقیمی» بر پیروزی‌های بزرگی دانست که محور مقاومت در منطقه رقم زده‌اند.

حزب‌الله لبنان تأکید کرد: «این عملیات [تروریستی] ادامه نمونه‌های دیگری از جنگ‌هایی است که ایالات متحده آمریکا و متحدان آن مستقیما یا با وساطت آن را شروع کرده‌اند و تحریم ها و محاصره اقتصادی ظالمانه از جمله این جنگ‌هاست».

در پایان بیانیه حزب‌الله تأکید شده است که حملات تروریستی این چنینی هرگز نمی‌تواند بر روحیات، توانمدی‌ها، حضور سیاسی و میدانی ایران و حمایت این کشور از جنبش‌ها و گروه‌های مقاومت و مردم فلسطین و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و مستضعف در جهان تأثیری بگذارد.

پربیننده ترین خبرها